جهاد اسلامی:

مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ادامه می‌یابد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به شهادت یک جوان فلسطینی بر ضرورت ادامه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۷۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱ - 28November 2019

مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ادامه می‌یابدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «مصعب البریم» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: شهادت محمد النواجعه جوان فلسطینی که صبح امروز به شهادت رسید بیانگر تروریست بودن رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان این رژیم است و نشان می‌دهد که اقدامات تروریستی اسرائیل علیه ملت فلسطین به شکل بی سابقه‌ای افزایش یافته است.

وی افزود: شهادت این جوان فلسطینی با ادامه تخریب منازل شهروندان در بیت کاحل در الخلیل و کل کرانه باختری که به صورت برنامه ریزی شده و با هدف توسعه شهرک‌سازی‌ها صورت می‌گیرد همزمان شده است و هدف از این اقدامات منصرف کردن جوانان فلسطینی از انجام وظیفه مقابله با تجاوز و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی است.

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تخریب منازل و هدف قرار دادن شهروندان بیگناه و بازداشت‌ها نه تنها روحیه مقاومت و پایداری را از بین نخواهد برد، بلکه انگیزه‌ای برای قیام و انتفاضه در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی خواهد بود.

البریم بر ادامه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و حفظ وحدت ملی برای دفاع از ملت فلسطین و مقابله با اقدامات ظالمانه این رژیم تاکید کرد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها