استقرار ارتش سوریه در جنوب ادلب برای عملیات گسترده نظامی

ارتش سوریه تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای را به حومه جنوبی و جنوب شرقی ادلب با هدف تکمیل عملیات نظامی خود و از بین بردن گروه‌های تروریستی در منطقه عاری از سلاح انتقال داده است. احتمال گسترش عملیات و گشودن جبهه‌های جدید در حومه ادلب نیز وجود دارد.
کد خبر: ۳۷۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ - 29November 2019

استقرار ارتش سوریه در جنوب ادلب برای عملیات نظامی گستردهبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از اسپوتنیک، یک منبع میدانی گفت که ارتش سوریه تجهیزات نظامی بیشتری را برای یگان‌های ارتش در محورهای حومه جنوبی و جنوب شرقی ادلب آورده است. این منبع عنوان داشت که این تجهیزات شاهل سازوبرگ‌های نظامی و خودروها و سلاح‌های پیشرفته‌ای است که در زمان مناسب مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد که این کمک‌ها طی روزهای اخیر برای تکمیل عملیات نظامی ارتش سوریه در محور حومه جنوب شرقی ادلب رسیده‌اند و یگان‌های ارتش سوریه در آمادگی کامل برای مقابله با هر امر ناگهانی احتمالی در حومه ادلب طی دوره آتی به سر می‌برند.

این منبع با بیان اینکه احتمال گسترش دامنه عملیات نظامی در هر لحظه در مقابل تشدید مدوام تنش‌ها از سوی گروه‌های مسلح در جنوب ادلب وجود دارد، گفت که نمی‌توان حضور گروه‌های مسلح در منطقه عاری از سلاح را پذیرفت و ارتش سوریه تاکید دارد که تمامی استان ادلب را از حضور تروریست‌ها پاکسازی کند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها