حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در روستای برفیان شهرستان تویسرکان

سردار غلامرضا سلیمانی در روستای برفیان شهرستان تویسرکان که بر اثر وقوع سیل دچار آسیب شده بود حضور یافت.
کد خبر: ۳۷۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ - 29November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، بعد از ظهر امروز (جمعه) با حضور در روستای برفیان شهرستان تویسرکان که در سیل فروردین ۹۸ دچار آسیب و رانش زمین شده بود، امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به صورت رسمی منتقل و واحدهای ساختمانی این روستا در منطقه ای نزدیک به همین روستا احداث می شود.

تعداد واحدهای احداث شده در این عملیات ۴۴ واحد مسکونی در متراژهای ۸۵ مترمربع و مساحت کل زمین تخصیص یافته برای هر واحد ۴۲۰ مترمربع است. این پروژه به یاد ۹ هزار و ۲۰۰ شهید بسیجی افتتاح شده است و ظرف یکسال‌ آینده ساکنان این روستا به آب و خاک خود باز می گردند.

سردار «غلامرضا سلیمانی»، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم گفت: خوشحالیم که توانستیم امروز در حضور مردم خسارت دیده روستای برفیان پروژه افتتاح و انتقال این روستا را انجام دهیم.

سلیمانی با بیان اینکه روستاها رکن اصلی اقتصادی جامعه و محور اصلی  اقتصاد مقاومتی کشور هستند، اظهار کرد: فعالیت های کشاورزی و دامداری به طور جدی در حل مشکلات اقتصادی و توسعه اقتصاد  کشور بسیار تأثیرگذار است و ما باید قدردان روستائیان باشیم.

وی بیان کرد: سپاه، بسیج سازندگی و بسیج مستضعفبن همیشه و همه جا در کنار مردم روستاها هستند و امسال هم با طرح «همگام با کشاورز» با در اختیار گذاشتن الگوهای صحیح کشت در خدمت کشاورزان است و تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات روستائیان به کار می گیرد و با توجه به زحمات این عزیزان با رفع مشکلات و تنگناها امید داریم شاهد زندگی بهتر و فراهم کردن شرایط بهتر برای روستائیان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها