بسیجیان شهرک شهید شجاعی نهاجا تجلیل شدند

به مناسبت هفته بسیج، مراسم تجلیل از بسیجیان شهرک شهید شجاعی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسجد سیدالشهدا (ع) در این شهرک برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ - 29November 2019

مراسم تجلیل از بسیجیان شهرک شهید شجاعی نهاجا برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، معاون هماهنگ‌کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در جمع بسیجیان کوی‌های سازمانی نیروی هوایی اظهار داشت: ولایتمداری، اطاعت‌پذیری، خداباوری، تعهد، تدین و دین مداری از ویژگی‌های بسیجیان است چراکه بسیجیان نمایندگان تمام خصائص نیک بشریت هستند.

امیر سرتیپ «احمد عسکری» جانشین و معاون هماهنگ‌کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در جمع برادران و خواهران بسیجی قرارگاه پشتیبانی در مسجد سیدالشهداء (ع) شهرک شهید شجاعی، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفین، گفت: بسیج با حضور خردمندانه خود در هر زمان و مکان و با بصیرت و هوشیاری لایه مستحکمی از امنیت را برای جامعه به ارمغان آورده که تهدیدات دشمن را در هر زمینه ای پاسخ محکم داده است.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر فرهنگ و اندیشه بسیجی در میان آحاد جوانان و نوجوانان وجود داشته باشد، این انقلاب در برابر هجمه های دشمنان و فشار رسانه ای آنان، به سلامت عبور خواهد کرد چراکه لازمه این امر درک فرهنگ بسیجی و ولایت پذیری از سوی اقشار جامعه، مسئولین و تصمیم گیران کشور است.

جانشین اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، بسیجیان را نمایندگان تمام خصائص نیک بشری دانست و خاطر نشان کرد: ولایتمداری، اطاعت پذیری، خداباوری، تعهد، تدین و دین مداری از ویژگی های بسیجیان است که باید بدان ها افتخار نمود.

امیر عسکری در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله‌العالی) بیان داشت: یکی از بارزترین تحرکات دشمن در دوره کنونی بسترسازی در جهت ناامید کردن جوانان از گذشته انقلاب و بدبین کردن آنان نسبت به آینده است؛ از این رو برابر تدابیر فرمانده معظم کل قوا باید نگاه خوش‌بینانه به آینده داشت که در این صورت دشمن، هیچ غلطی نخواهد کرد.

در پایان این مراسم از فرماندهان و تعدادی از بسیجیان قرارگاه پشتیبانی نهاجا تقدیر بعمل آمد.‌

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها