امام جمعه یاسوج:

حضور آگاهانه و به موقع مردم دشمن را در ناآرامی‌های اخیر روسیاه کرد

حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور به دلیل سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین، گفت: حضور آگاهانه و به‌موقع مردم در صحنه سبب خنثی شدن توطئه دشمنان و ناکامی و روسیاهی آنان شد.
کد خبر: ۳۷۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ - 29November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» امام جمعه یاسوج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: مدت 60 سال است که رژیم صهیونیستی انواع جنایت‌ها را علیه ملت مظلوم فلسطین مرتکب می‌شود و سبب شهادت و آوارگی بسیاری از فلسطینیان شده است.

وی تنها راه مبارزه ملت فلسطین با رژیم صهیونیستی را مقاومت و ایستادگی دانست و عنوان کرد: نهادهای بین‌المللی و مدعیان طرفداری از حقوق بشر علاوه بر بی‌تفاوتی نسبت به این جنایات حمایت همه جانبه‌ای از این رژیم غاصب دارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی نه تنها برای ملت مظلوم فلسطین بلکه برای بشریت مضر و خطرناک است و به لطف الهی روزی می‌آید که از صحنه روزگار محو شود.

حسینی با اشاره به 10 آذر سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس و روز مجلس افزود: مهم‌ترین ویژگی‌های اخلاقی این عالم ربانی و مجاهد نستوه شامل ظلم‌ستیزی، استکبارستیزی، آزادی‌خواهی، مردمی بودن، ساده زیستی و دشمن‌شناسی است.

وی با اشاره به نزدیک بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مردم نمایندگانی را راهی مجلس کنند که ویژگی‌های شبیه آیت‌الله مدرس داشته باشند و مردم استان برای رای دادن در انتخابات پیش‌رو از مسائل طایفه‌ای، قومی، قبیله‌ای، حزبی، جناحی و گروهی و این گونه مسائل بی‌پایه و اساس خوداری و پرهیز کنند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور به‌دلیل سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین گفت: دشمنان برای سوءاستفاده از این شرایط برنامه‌ریزی کرده و به‌دنبال برهم زدن امنیت کشور بودند اما حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه سبب خنثی شدن توطئه دشمنان و ناکامی و روسیاهی آنان شد و دشمن همیشه آماده توطئه کشور و ملت ایران اسلامی است و مردم باید هر چه بیشتر بیدار و هوشیار باشند.

حسینی با اشاره به اهمیت آب و خاک، بیان کرد: هر دو این موارد از نعمت‌های الهی هستند و آب مایه حیات و خاک نیز منشا زندگی انسان‌ها و دیگر موجودات است و هر کشوری که آب و خاک فراوان داشته باشد نباید مردم آن دچار فقر شوند زیرا این دو عامل توسعه هر کشوری هستند و باید علاوه بر حفاظت از آب و خاک کشور استفاده بهینه از آن‌ها شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها