مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

ولایت‌پذیری توطئه نفوذ دشمن را خنثی خواهد کرد

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: برای اینکه توطئه نفوذ دشمن خنثی شود باید مراقب بود تا دستمان از دست ولی فقیه جدا نشود.
کد خبر: ۳۷۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱ - 29November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز در مسجد امام حسن مجتبی (ع) مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: 40 سال از ارزش‌ها، اصول و مبانی انقلاب اسلامی به قیمت خون هزاران شهید که در این سنگر ادای وظیفه کردند صیانت کردیم؛ بر همین اساس برای تداوم انقلاب اسلامی لازم است تا بصیرت و آگاهی خود را ارتقا دهیم.

وی افزود: دشمن به این جمعبندی رسیده که از طریق جنگ نظامی قادر به ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست، لذا سعی دارد تا با نفوذ به این هدف خصمانه خود دست پیدا کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد: برای اینکه توطئه نفوذ دشمن خنثی شود باید مراقب بود دستمان از دست ولی فقیه جدا نشود.

این مسئول در ادامه، به نقش دفاع مقدس در ایجاد و تقویت روحیه خوباوری در آحاد جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: ارزش‌های دفاع مقدس ایستادگی و کوتاه نیامدن در برابر مستکبرین و ظالمین است. امروز در سایه مقاومت که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان راهبرد قطعی نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام شده، می توانیم در مسیر توسعه ایران اسلامی گام برداریم.

یوسفعلی‌زاده خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی به این مهم اشاره دارند که خرمشهرها در پیش است. یکی از این خرمشهرها، اقتصاد است. باید رزمندگان این میدان، همچون رزمندگان دفاع مقدس از جان خود بگذرند تا در جنگ اقتصادی نیز همچون دفاع مقدس سربلند و پیروز باشند.

وی در پایان گفت: امت حزب‌الله با ایمان و اعتقادی که دارند از شرایط سخت عبور خواهند کرد. رشد و شکوفایی در انتظار انقلاب اسلامی است و برای رسیدن به این توسعه، باید با توکل به خداوند گام دوم انقلاب را قوی‌تر از گام اول برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها