سردار ناظر خبر داد؛

کشف ۳ تُن مواد افیونی و ۳۹۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در «رزمایش ذوالفقار»

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف سه تُن مواد افیونی و بیش از ۳۹۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در رزمایش ذوالفقار خبر داد و گفت: ارتقای امنیت جنوب استان و افزایش رضایتمندی شهروندان، رویکرد اصلی پلیس در این رزمایش بود.
کد خبر: ۳۷۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ - 30November 2019

کشف ۳ تُن مواد افیونی و ۳۹۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در «رزمایش ذوالفقار»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی استان کرمان در آیین اختتامیه رزمایش ارتقای امنیت جنوب استان که در ستاد انتظامی جیرفت برگزار شد، اظهار داشت: این رزمایش پس از جمع‌بندی اهداف متعدد با برنامه‌ریزی و پشتیبانی اطلاعاتی و همکاری خوب مسئولان قضائی به مدت سه روز با قرائت زیارت عاشورا و با رمز «یا رسول‌الله» به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در رزمایش ذوالفقار که در سایه اقدامات اطلاعاتی انجام شده و با تلاش بی وقفه و خستگی‌ناپذیر عوامل فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، دستاورد‌های شاخصی همچون کشف سه تُن و ۱۷۱ کیلو انواع مواد مخدر، تعداد قابل توجهی انواع سلاح جنگی و شکاری، ۳۹۵ هزار لیتر سوخت قاچاق و ۲۴ هزار و ۹۰۰ لیتر مشروبات الکلی رقم خورد.

سردار ناظری با بیان اینکه در این رزمایش ۶۸۵ فقره انواع سرقت کشف شده است، گفت: در این طرح ۶۷ عامل تیراندازی و ۴۸ سارق  دستگیر شدند؛ همچنین ۲۷۲ نقطه روستایی و ۴۶۰ منطقه شهری به طور کامل پاکسازی شد.

فرمانده انتظامی استان همچنین بیان کرد: در کنار اجرای این رزمایش در زمینه ارائه خدمات مردم‌یاری نیز مقادیر قابل توجهی اقلام غذایی ازجمله ۵۰ تُن آرد، ۱۰ تُن برنج، چند صد تخته پتو و برخی اقلام دیگر نیز بین خانواده‌های کم‌بضاعت محدوده این مناطق توزیع شد که جا دارد از افراد، اشخاص، سازمان‌ها و نهاد‌های دخیل در این کار خداپسندانه قدردانی ویژه‌ای داشته باشیم.

سردار ناظری با اشاره به اینکه تخلفاتی همچون حمل سوخت و کالای قاچاق با خودرو‌های سواری و کامیون و سوء استفاده از مدارک جعلی از چشمان تیزبین پلیس مخفی نمی‌ماند، تصریح کرد: پلیس راهور نیز در حوزه ترافیک، بیش از ۱۱ هزار اِعمال قانون و توقیف یک هزار و ۳۰۰ خودرو و موتورسیکلت متخلف را در کارنامه خود به ثبت رساند که لازم است یادآور شویم، کاهش حداکثری سوانح و حوادث رانندگی یکی از دغدغه‌های امروز پلیس است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار