عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل عامل «ایران‌هراسی» هستند

«بهروز نعمتی» گفت: موضوع «ایران‌هراسی» کار سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است و آن‌ها همیشه به‌دنبال این موضوع هستند، البته مردم منطقه می‌دانند که جمهوری اسلامی همواره کمک‌رسان بوده و همیشه درکنار مردم منطقه بوده و هیچ‌گاه به حقوق آن‌ها تعدی و تجاوز نکرده است.
کد خبر: ۳۷۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ - 30November 2019

سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل عامل «ایران‌هراسی» هستندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «بهروز نعمتی» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، با اشاره به اهمیت حضور فعال و موثر جمهوری اسلامی در اجلاس‌های منطقه‌ای، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های جمهوری اسلامی، ارتباط موثر با کشورهای همسایه و حفظ همسایگی و برادری آمد و شد بین کشورهاست.

وی با تاکید برلزوم حفظ دوستی با کشورهای همسایه، افزود: دستگاه دیپلماسی ما با کشورهای منطقه ارتباط مفید و مناسبی دارد و آن‌ها نیز باید از ظرفیت جمهوری اسلامی و حُسن همجواری با ایران استفاده کنند.

نعمتی با بیان اینکه تمدن‌های آسیایی از رهگذر جاده ابریشم دارای اشتراکات زیادی هستند، ادامه داد: جاده ابریشم صرفاً مسیری برای دادوستدهای اقتصادی نبوده، بلکه مراودات سیاسی هم ایجاد کرده است؛ تفکرات، پوشش، گویش و فرهنگ کشورهای مسیر جاده ابریشم، به مدد این مسیر تاریخی به یکدیگر منتقل شده‌اند.

وی افزود: کشورهای منطقه بایستی که به واقعیت اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه پی ببرند؛ چراکه جمهوری اسلامی همواره به عنوان کشوری مقتدر و حامی منطقه، دست برادری به سمت کشورهای همسایه داده است.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، تأکید کرد: اگر می‌بینیم که در منطقه اروپا خیلی به توفیقاتی نرسیده‌ایم، این موضوع یا به علت تمامیت‌خواهی اروپایی‌هاست و یا اینکه آن‌ها دنباله‌رو سیاست‌های آمریکایی‌ها هستند و من فکر می‌کنم که ارتباط منطقه‌ای می‌تواند هم به ما و هم به همسایگان ما کمک کند که از پتانسیل‌های کشورمان در منطقه بهره‌مند شوند؛ همچنین ارتباط موثر جمهوری اسلامی هم با همسایگان می‌تواند به کشور در بسیاری از مواقع و برهه‌ها برای ارتقای تراز سیاسی کشور و هم برای بالابردن سطح مبادلات اقتصادی و تجاری کمک کند.

وی با اشاره رفت و آمدها و حضور  مسولان سطح بالای کشور در همایش و اجلاس‌های منطقه‌ای، ادامه داد: حضور موثر رئیس جمهوری و وزیر امورخارجه و سایر عالی‌رتبه کشورمان در اجلاس‌های منطقه‌ای، موج ایران‌هراسی که کشورهای استکباری و دشمنان علیه کشورمان در دنیا به راه انداخته‌اند را در دید مردم دنیا از بین می‌برد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع «ایران‌هراسی» کار سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است و آن‌ها همیشه به‌دنبال این موضوع هستند، البته مردم منطقه می‌دانند که جمهوری اسلامی همواره کمک‌رسان بوده و همیشه درکنار مردم منطقه بوده و هیچ‌گاه به حقوق آن‌ها تعدی و تجاوز نکرده است. کشورهایی که به مرزهای کشورها تجاوز کرده‌اند، امروز مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر همپیمانان‌شان هستند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار