نماینده ولی فقیه در مازندران:

مقابله با تهاجم فرهنگی استکبار رسالت کلیدی رسانه ملی است

آیت الله «محمدباقرمحمدی لائینی» گفت: رسانه ملی در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی استکبار قرار دارد.
کد خبر: ۳۷۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰ - 30November 2019

مقابله با تهاجم فرهنگی استکبار رسالت کلیدی رسانه ملی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقرمحمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیرکل، معاونین و مدیران صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به اهمیت صدا و سیما در عرصه فرهنگ سازی اظهار داشت: رسانه ملی با طیف وسیعی از مخاطبان مواجه است که باید بر مبنای ذائقه آنان فرهنگ‌سازی کند.

وی رسالت مهم رسانه ملی را اطلاع‌رسانی شفاف و مقابله با تهاجم سازمان یافته فرهنگی استکبار دانست و افزود: دشمن در عرصه فرهنگی در صدد است ذائقه فرهنگی و سبک زندگی مردم را تغییر دهد.

امام جمعه ساری با تاکید بر لزوم توجه برنامه سازان رسانه ملی به کیفی سازی بیشتر برنامه‌ها یادآور شد: رسانه ملی باید برای جلب رضایت مخاطبان خود به غنای هرچه بیشتر برنامه‌ها بیافزاید.

محمدی لائینی یکی از محوری‌ترین اقدامات فرهنگی را انگاره سازی بر مبنای اصول اسلامی دانست و افزود: رشد فکری و توسعه یافتگی عمومی جامعه باید بر بستر فرهنگ محقق شود و رسانه ملی در این راستا وظایف کلیدی دارد.

«هادی ابراهیمی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت دست اندرکاران رسانه ملی برای اعتلای فرهنگ و هنر کشور افزایش مخاطبان شبکه های مختلف صدا و سیما را بیانگر همت مضاعف برنامه‌سازان این رسانه عنوان کرد.

وی همچنین گزارشی از روند تولید و ساخت برنامه‌های گوناگون در صدا و سیمای مرکز مازندران ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار