نماینده ولی فقیه در مازندران:

گسترش اعتراضات از اهداف و برنامه‌ها دشمنان در کشور است

آیت‌الله «محمدباقرمحمدی لائینی» گفت: ایجاد نارضایتی در مردم و گسترش اعتراضات از اهداف و برنامه‌ها دشمنان در کشور است.
کد خبر: ۳۷۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲ - 30November 2019

ناراضی تراشی در جامعه کمک به دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقرمحمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیرکل درمان تامین اجتماعی و روسای بیمارستان‌های تابعه، بسیج فرهنگیان و فعالان احزاب و تشکل‌های سیاسی مازندران اظهار داشت: ایجاد نارضایتی در مردم و گسترش اعتراضات از اهداف و برنامه‌ها دشمنان در کشور است.

وی با تاکید بر عشق و دلدادگی مردم به ولایت فقیه آن را موجب ناکامی اهداف دشمنان دانست و افزود: عشق مردم به ولایت و رهبری نباید مانع از تلاش ها برای جلب رضایت مردم شود .

امام جمعه ساری رضایت مردم را ضرورت اساسی در دستگاه‌های خدمات‌رسان دانست و افزود: جلب رضایت مردم توأم با عدالت محوری باید گفتمان غالب مسئولان باشد.

محمدی لائینی تصریح کرد: ایجاد نارضایتی در مردم و ناراضی تراشی کمک به خواست واهداف دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران راهبرد استکبار در مقابله با ایران اسلامی را ناامیدی و دلسردی در بین آحاد جامعه دانست و افزود: راهبرد مسئولان ما و دستگاه‌های گوناگون باید ارتقای سطح خدمات و جلب رضایت مردم باشد.

وی با اشاره به بصیرت مردم که همواره مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، افزود: مردم با بصیرت و هوشیاری کامل تاکنون تمامی توطئه‌های استکبار را درهم شکستند.

محمدی لائینی بر لزوم توجه مسئولان به انتقادهای دلسوزانه و مشفقانه نخبگان و گروه های مختلف مردمی با هدف رفع نابسامانی‌هاومشکلات  تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها