حجت‌الاسلام سرایی:

تفکر بسیجی نجات‌بخش کشور در حوزه‌های مختلف است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: تفکر بسیجی نجات‌بخش کشور در حوزه‌های مختلف بوده و این تفکر موجب شده است تا آمریکایی‌ها و ایادی استکبار در یک بن‌بست راهبردی قرار داشته باشند.
کد خبر: ۳۷۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ - 30November 2019

تفکر بسیجی نجات‌بخش کشور در حوزه‌های مختلف استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «عبدالرحیم نجف قلی‌زاده سرایی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش بسیج در طول 40 سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: تفکر بسیجی نجات‌بخش کشور در حوزه‌های مختلف بوده و این تفکر موجب شده است تا آمریکایی‌ها و ایادی استکبار در یک بن‌بست راهبردی قرار داشته باشند.

وی با اشاره به سابقه تحریم‌ها و فشارهای آمریکا علیه مردم ایران افزود: امروز می‌بینیم که فشار حداکثری به ملت ایران موجب شکوفایی و رشد علمی و فناوری ایران اسلامی شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه آمریکا و ایادی استکبار هرگز انتظار رسیدن انقلاب اسلامی به چهلمین سالگردش را نداشتند، ادامه داد: دلیل دشمنی آمریکا با مردم ایران کوتاه نیامدن آن‌ها از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است.

وی دشمن‌شناسی، درک درست موقعیت، تکلیف‌شناسی، تبیین درست دستاوردهای دفاع مقدس و امیدآفرینی را از جمله مسائل مهم جامعه امروز دانست.

حجت‌الاسلام سرایی امیدآفرینی و حرکت جهادی و انقلابی را لازمه پیشرفت کشور خواند و عنوان کرد: دولتمردان و کارکنان ادارات باید به گونه‌ای با مردم رفتار کنند که با اخلاق و رفتار نیکو موجب جذب حداکثری مردم شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار