وصیتنامه شهید«تاج الدین دلوچی»:

باید به ندای رهبرمان لبیک بگوییم

در فرازی از وصیتنامه شهید «تاج الدین دلوچی» آمده است: باید به ندای رهبرمان لبیک بگوییم و گوش به فرمان او باشیم.
کد خبر: ۳۷۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ - 01December 2019

باید به ندای رهبرمان لبیک بگوییمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «تاج الدین دلوچی» در دوم شهریور سال 1342 در شهرستان کوهدشت به چشم به جهان گشود.

وی فردی مومن، ساده زیست بود. در مراسم سوگواری امام حسین (ع) حضور می‌یافت همواره در ایام کودکی نام امام رضا(ع) و امام حسین (ع) بر زبانش جاری بود بارها می‌گفت «خوشا کسی که در راه امام حسین(ع) و یارانش به شهادت برسد».

تاج‌الدین به منظور دفاع از نظام اسلامی، به رقم مخالفت های خانواده اش در بسیج ثبت نام کرد. لباس خاکی بسیجی پوشید و راهی سنگر مقاومت شد؛ تا اینکه 10 اردیبهشت سال 1361 در منطقه عملیاتی خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به دیار حق شتافت و نامش در لیست شهدای دفاع مقدس ثبت شد.

قسمتی از وصیت‌نامه شهید دلوچی:

باید همواره برای اسلام و پیروزی آن در سراسر جهان دعا کنیم. ما باید در راه دین خدا و امام زمان (عج) قیام کنیم. باید به ندای رهبرمان لبیک بگوئیم و گوش به فرمان او باشیم.

شما باید راهم را ادامه دهید، راه من پیروی از راه خمینی است. راه خمینی راه سرور شهیدان حسین ابن علی (ع) است که باید تمام مسلمین این راه را ادامه دهند.

سلام مرا به اعضای خانواده و بستگان برسانید و مرا حلال کنید. اگر از طرف من به کسی آزاری رسیده، مرا ببخشید. شما نباید برای شهادتم ناراحت باشید. ادامه دهنده فرزند پاک اسلام، حسین (ع) باشید. همانطوری که حسین (ع) در راه دین خدا شهید شد، ما نیز باید در راه دین او شهید شویم.

امیدوارم که اسلام در سراسر جهان گسترش یابد و تمام جهان اسلامی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها