مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد خبر داد؛

بازدید دانشجو معلمان از موزه دفاع مقدس شهرکرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد از بازدید دانشجو معلمان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان از موزه دفاع مقدس این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ - 01December 2019

«پوریا حشمتی»مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان یکی از استراتژیک‌ترین دانشگاه‌های کشور است و این دانشگاه افرادی را تربیت می کند که تربیت کننده نسل آینده جامعه اسلامی خواهند بود.

وی افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تا جايي كه امكان دارد در زمينه فرهنگ سازي سيره شهدا در این دانشگاه تلاش مي‌كند و در این زمینه برنامه های متنوعی با همکاری مسئولین دانشگاه فرهنگیان خواهد داشت که از جمله می توان به بازدید دانشجویان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان به مناسبت هفته بسیج از موزه دفاع مقدس اشاره کرد.

حشمتی با اشاره به این که دانشجو معلمان باید با فرهنگ ایثار شهادت آشنا شوند افزود: بسیجیان دانشجو معلم با حضور بر سر تربت پاک شهیدان فرخشهر و شهرکرد با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید پیمان کردند.

وی گفت: برگزاری شب شعر و خاطره دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا، جشنوار ادبی دفاع مقدس و مقاومت و روایتگری دفاع مقدس از جمله برنامه های در دست اقدام بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان است.

بازدید دانشجو معلمان از موزه دفاع مقدس شهرکرد

بازدید دانشجو معلمان از موزه دفاع مقدس شهرکرد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها