فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

نیروی انتظامی ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی است

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در دیدار صمیمی با داوطلبان استخدامی ناجا گفت: نیروی انتظامی ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۳۷۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ - 01December 2019

نیروی انتظامی ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده انتظامی خراسان شمالی امروز در دیدار صمیمی با داوطلبان استخدامی ناجا در مقطع دیپلم، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: نیروی انتظامی ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این نیرو با حضور در صحنه‌های مختلف از امنیت و آرامش مردم دفاع می‌کند.

وی با اشاره با به بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به حضور جوانان در صحنه‌های مختلف در جامعه مخصوصا در صحنه‌های حفظ امنیت و آرامش تاکید ویژه‌ای داشته‌اند چرا که نیاز نیروی انتظامی به جوانان نیاز ارزشمندی می‌باشد.

مظاهری با توجه با اقتدار و اهمیت پلیس در جامعه افزود: نیروی انتظامی نیرویی کامل که علاوه بر آموزش‌های نظامی در مأموریت‌ها باید در زمینه‌های مختلف (روانشناسی و جامعه شناسی و...) به خصوص در جنبه‌های اعتقادی از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان نیز برای تمامی داوطلبان آرزوی قبولی در استخدامی و موفقیت در تمام مراحل زندگی را داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار