فرمانده انتظامی کردستان:

۲۵ نفر از عناصر اصلی اغتشاشات اخیر در کردستان دستگیر شدند

سردار علی آزادی از دستگیری ۲۵ نفر از اراذل واوباش و عناصر اصلی مرتبط با اغتشاشات اخیردر کردستان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ - 01December 2019

۲۵ نفر از عناصر اصلی اغتشاشات اخیر در کردستان دستگیر شدندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی کردستان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی حوادث و اتفاقات بعد از طرح سهمیه بندی سوخت و اقدامات سوء عده قلیلی افراد فریب خورده که با اغتشاش و برهم زدن نظم و امنیت عمومی موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم کرده بودند، مراتب شناسایی و دستگیری عناصر اصلی اغتشاشات در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی گفت: این افراد که با سوءاستفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در خصوص طرح سهمیه بندی بنزین اقدام به تخریب، آتش زدن اموال و اماکن عمومی، دولتی و تعرض به برخی فروشگاه‌ها در سطح شهر کرده بودند با هوشیاری و تلاش بی وقفه ماموران انتظامی شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: در همین راستا و با هماهنگی مراجع قضائی تاکنون ۲۵ نفر از سرشاخه‌ها و عناصر اصلی اغتشاشات در شهر‌های مریوان و سنندج دستگیر شدند که از آنان سه قبضه سلاح جنگی و مقادیری سلاح سرد کشف شد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه عناصر اصلی ناامنی در کردستان در اظهارات خود به اغتشاش، تخریب، آتش زدن اماکن عمومی و دولتی، تعرض به برخی از فروشگاه‌های سطح شهر وبرهم زدن نظم و امنیت عمومی اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی به عنوان متولی برقراری امنیت جامعه در راستای تامین امنیت با کسی مماشات ندارد، بیان کرد: اجازه خودنمایی و عرض اندام به اراذل و اوباش را نخواهیم داد و گواه این ادعا در برخورد قاطع پلیس کردستان با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی پس از اتفاقات اخیر است.

فرمانده انتظامی کردستان با تاکید به اینکه کردستان هیچ گاه محلی برای جولان اراذل و اوباش واشرار نخواهد بود به برهم زنندگان نظم وامنیت عمومی هشدار داد خود را با هنجار‌های جامعه وفق دهند و در غیر این صورت مجازات سختی در انتظار آنان خواهدبود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها