سرهنگ علی‌نژاد:

روحیه بسیجی مردم ایران لرزه به اندام دشمنان می‌اندازد

فرمانده سپاه ارومیه گفت: روحیه بسیجی مردم ایران لرزه به اندام دشمنان انداخته و آمریکا و اذناب آن از هر فرصتی نهایت استفاده را می‌کنند تا کشور را به آشوب بکشانند.
کد خبر: ۳۷۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵ - 01December 2019

روحیه بسیجی مردم ایران لرزه به اندام دشمنان می‌اندازد

سرهنگ «کریم علی‌نژاد» فرمانده سپاه ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: امروزه به پاس خون شهدا امنیت و ثبات در سراسر کشور حاکم است که این امنیت با کمک مردم و نیروهای بسیجی هیچگاه دچار خدشه نخواهد شد.

وی با بیان اینکه امنیت موجود در کشور با دلاوری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل به وجود آمده است، افزود: نسل جوان با الگو گرفتن از شهدا و ولایت‌مداری برای حفظ امنیت و دفاع از این مرز و بوم از روحیه بالایی برخوردار هستند.

فرمانده سپاه ارومیه با بیان اینکه جوانان دسته دسته به بسیج می‌پیوندند، ادامه داد: روحیه بسیجی مردم ایران لرزه به اندام دشمنان انداخته و آمریکا و اذناب آن از هر فرصتی نهایت استفاده را می‌کنند تا کشور را به آشوب بکشانند.

وی عنوان کرد: از روزهای نخست تشکیل بسیج، این شجره طیبه الطاف خود را نشان داد و در روزهای جنگ و پس از آن در مردم‌یاری اقدامات ارزنده‌ای انجام داد.

سرهنگ علی‌نژاد با اشاره به اینکه هدف از تشکیل بسیج سپردن سرنوشت انقلاب اسلامی به جوانان بود، خاطرنشان کرد: بر همگان واجب است تا این مسیر ادامه داشته باشد و تابع راه ولایت‌فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار