اکران آثار منتخب جشنواره «کهربا» در مشهد

10 فیلم برگزیده راه یافته به بخش مسابقه جشنواره استانی «کهربا» روز‌های 11 و 12 آذر در سینما «هویزه» مشهد اکران خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ - 02December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­­پرس از مشهد، به دنبال برگزاری آیین افتتاحیه جشنواره استانی «کهربا» در مشهد، 10 فیلم راه یافته به بخش مسابقه جشنواره «کهربا» در سینما هویزه مشهد واقع در چهارراه دکترا اکران خواهد شد.

مستند «کرار» به کارگردانی «محسن عقیلی» و با موضوع شهدای مدافع حرم، پویانمایی «عملیات شناسایی» به کارگردانی «شهرام بیگی» و با موضوع دفاع مقدس، روز دوشنبه 11 آذر ساعت 17:30 اکران می­‌شود.

فیلم داستانی «پدر» به کارگردانی «سعید ولی­‌زاده» که به جانبازان شیمیایی می­‌پردازد، مستند «خیرالنسا» به کارگردانی «علیرضا باغشنی» با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس و فیلم داستانی «زو» به کارگردانی «محمدصادق رمضانی­‌مقدم» و با موضوع دفاع مقدس، دوشنبه 11 آذر ساعت 18:30 در سینما هویزه اکران خواهد شد.

همچنین فیلم داستانی «ساک سفر» به کارگردانی «مسعود دهنوی» با موضوع مدافعان حرم، فیلم داستانی «باز هم سکوت» به کارگردانی «راضیه سراجی» با موضوع جانبازان اعصاب و روان، پویانمایی «شهید خادم‌­الشریعه» به کارگردانی «شهرام بیگی» با موضوع دفاع مقدس، سه­‌شنبه 12 آذر ساعت 17:30 اکران می­‌شود.

مستند «پسرم» به کارگردانی «محمدمهدی خالقی» با موضوع مدافعان حرم و پویانمایی «ناجی می­‌آید» به کارگردانی «سید امیر غبارآستانه» با موضوع دفاع مقدس، سه­‌شنبه 12 آذر ساعت 18:30 در سینما هویزه اکران خواهد شد.

آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی فیلم دفاع مقدس، چهارشنبه 13 آذر 17:30 در سینما هویزه برگزار می‌­شود.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار