امام جمعه بروجرد:

ستاد نماز جمعه در مدارس بروجرد تشکیل می‌شود

حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» گفت: برای مشارکت بیشتر جوانان در نماز جمعه، در هر مدرسه یک ستاد نماز جمعه تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۳۷۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳ - 02December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امروز در همایش ستاد دانش آموزی نماز جمعه که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: در اسلام هر امر عبادی به گونه‌ای که گفته انجام شود، دارای مصلحتی است به طوری که برخی از عبادات باید به صورت فردی و برخی از عبادات باید صورت جمعی انجام شود.

وی افزود: در دین اسلام تاکید شده که نمازها به صورت جماعت برپا شود، حج یکی دیگر از عبادات است که دستور داده شده به صورت جمعی صورت گیرد و همچنین نماز جمعه سفارش شده تا به صورت جمعی برپا شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که نماز جمعه یک اجتماع هفتگی است، عنوان کرد: جوانان در نماز جمعه حضور دارند ولی باید حضور جوانان در این اجتماع هفتگی پر رنگ تر باشد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: آینده کشور از آنِ شما جوانان است و رهبری تاکید دارند در کارهای مختلف جوانان حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: تلاش داریم تا جوانان در برگزاری نماز جمعه مشارکت داشته باشند و در این راستا در هر مدرسه و دبیرستان یک ستاد نماز جمعه تشکیل شود.

امام جمعه بروجرد گفت: با این برنامه، خود دانش آموزان یک ستاد در مدرسه تشکیل می دهند و علاوه بر این که پیشنهادات را منتقل می کنند، هر هفته برای برای نماز جمعه مشارکت می کنند و هدف این است که کار برگزاری نماز جمعه را بیشتر به جوانان بسپاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها