حجت‌الاسلام مصلحی:

طلاب بسیجی باید مردم را نسبت به توطئه دشمنان در فضای مجازی آگاه کنند

رئیس سازمان نشر آثار و مشارکت‌های روحانیت در دفاع مقدس گفت: امروز دشمنان در فضای مجازی، به‌دنبال گمراه کردن جوانان و نابودی اعتقادات و باورهای آن‌ها هستند؛ بنابراین طلاب بسیجی باید در این زمینه نیز مردم را آگاه کرده و به آن‌ها بصیرت دهند.
کد خبر: ۳۷۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ - 03December 2019

طلاب بسیجی باید مردم را نسبت به توطئه دشمنان در فضای مجازی آگاه کنندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و مشارکت‌های روحانیت در دفاع مقدس، امروز (سه‌شنبه) در جلسه درس اخلاق که در مدرسه علمیه نورالاصفیاء برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یک نهاد مردمی است که در دوران دفاع مقدس، امام راحل فرمان تشکیل آن را دادند.

وی با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره بسیج، تصریح کرد:‌ بسیج از مسجد نشأت گرفته است و باید در آن باقی بماند و در همه محلات حضور داشته باشد.

حجت‌الاسلام مصلحی با بیان اینکه بسیج در ایجاد امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی، نقش بسیار مهمی دارد، گفت: بر همین اساس، طلاب بسیجی باید به وظایف خود در بسیج حوزه‌های علمیه توجه خاص کرده و با کارهای فکری و تربیتی، در بخش اجتماعی جامعه فعالیت کنند.

وزیر سابق اطلاعات بااشاره به توطئه‌های دشمنان علیه مردم کشورمان، ابراز کرد: امروز دشمنان در فضای مجازی، به‌دنبال گمراه کردن جوانان و نابودی اعتقادات و باورهای آن‌ها هستند؛ بنابراین طلاب بسیجی باید در این زمینه نیز مردم را آگاه کرده و به آن‌ها بصیرت بدهند.

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل حوزه‌های علمیه با مساجد اهمیت بسیار زیادی دارد، گفت: طلاب بسیجی باید در زمینه علمی سرمایه‌گذاری کنند تا در همه عرصه‌ها به موفقیت‌های بزرگ دست یابند.

موسس حوزه علمیه نورالاصفیاء با اشاره به فقراتی از خطبه متقین در نهج‌البلاغه که امیرمومنان امام علی (ع) خطاب به همام فرموده است، تاکید کرد: خداوند متعال از اطاعت و عبادت مخلوقات بی‌نیاز و از معصیت آنان در امان است و اطاعت یا معصیت بندگان به خداوند سود و ضرری نمی‌رساند.

حجت‌الاسلام مصلحی در ادامه شرح همین خطبه بیان کرد: متقین فضایل و جایگاه خاص نزد مردم و خداوند دارند.

وی با استناد به آیات قرآن کریم گفت: انسان باید بندگی پروردگار متعال را داشته باشد؛ با بندگی الهی انسان به تقوا دست پیدا می‌کند،‌ انسان باتقوا همواره مراقب است که از حرام‌ها پرهیز کرده و به انجام واجبات خود مقید باشد.

حجت‌الاسلام مصلحی افزود: انسان باتقوا در همه زندگی خود مراقب نقس و عمل خود است و در مسیری گام برمی‌دارد که خداوند آن را برای او مشخص کرده است.

وی خاطرنشان کرد: انسان‌ها به واسطه کسب فضایل و مراتب تقوا، نزد خداوند دارای رتبه‌های مختلفی هستند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار