سردار اشتری:

شهدا بالاترین سرمایه خود را برای آزادی، امنیت، اسلام و مردم فدا کردند

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با خانواده شهید «رضا صیادی» در شهرستان شوش گفت: این شهید بالاترین سرمایه خود را برای آزادی، امنیت، اسلام و مردم فدا کرد.
کد خبر: ۳۷۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ - 03December 2019

شهدا بالاترین سرمایه خود را برای آزادی، امنیت، اسلام و مردم فدا کردندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در دیدار با خانواده شهید نظم و امنیت «رضا صیادی» در شهرستان شوش با تاکید بر اینکه شهدا جان خود را برای رسیدن به جایگاهی بالاتر فدا کردند، اظهار داشت: ادامه راه این عزیزان از مهم‌ترین وظایف ما است.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهدا است، گفت: شهدا با نثار جان خود اجازه ندادند امنیت و اقتدار کشور خدشه‌دار شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شهیدصیادی حق بزرگی به گردن همه مردم ایران دارد، افزود: این شهید بالاترین سرمایه خود را برای آزادی، امنیت، اسلام و مردم فدا کرد.

این مقام عالی رتبه نیروی انتظامی اظهار داشت: اخلال‌گرانی که در ناآرامی‌های اخیر مقابل پلیس بودند از سوی بیگانگان هدایت می‌شدند و بنزین را بهانه کردند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: امنیت، آسایش و آرامش امروز کشور ثمره خون پاک شهدا است که با جان نثاری خویش، موجب عزت و سربلندی اسلام شدند.

شهید «رضا صیادی» ازکارکنان یگان ویژه بود که در شهرستان ماهشهر روز دوشنبه (۲۷ آبان) در مقابله با ناامن کنندگان حریم امنیت کشور در درگیری مسلحانه با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار