درخواست پارلمان اردن برای تبادل بازداشتی صهیونیست با اسرای اردنی

جمعی از نمایندگان پارلمان اردن در یادداشتی به دولت این کشور خواستار تبادل بازداشتی صهیونیست با اسرای اردنی در بند رژیم صهیونیستی شدند.
کد خبر: ۳۷۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ - 03December 2019

درخواست پارلمان اردن برای تبادل بازداشتی صهیونیست با اسرای اردنیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک روز پس از محاکمه صهیونیست بازداشت‌شده در اردن، شماری از نمایندگان پارلمان اردن در یادداشتی به دولت این کشور تبادل او با اسرای در بند رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.

طبق گزارش وبگاه اردنی «عمون»، «خلیل عطیه» نماینده پارلمان اردن با جمع‌آوری امضا از نمایندگان پارلمان، یادداشتی را تنظیم کرده که طی آن از دولت برای تبادل «کونستانتین کوتوف» صهیونیست بازداشت شده در اردن درخواست شده است.

کوتوف که اخیرا به صورت غیرقانونی از مرز اردن عبور کرده و بازداشت شده است، روز دوشنبه (دیروز) برای نخستین بار در دادگاه حاضر شد.

وی که دارای تابعیت رژیم صهیونیستی است در جلسه دادگاه گفت که پیش از عبور از مرز و ورود به خاک اردن، از ۳۵ روز برای اجرای آن برنامه‌ریزی کرده بود.

وی در پاسخ به سوال دادگاه گفت که پیاده از مرز عبورکرده و توسط نیرو‌های مسلح اردن بازداشت شده است.

نیرو‌های امنیتی اردن از متهم یک بسته سیگار ماریجوانا، مدارک شخصی، تلفن همراه و مقادیری پول به ملبغ ۴۲۱ دلار آمریکایی و ۲۷ هزار و ۱۶۰ شکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) کشف و ضبط کرده‌اند.

۲۱ اسیر اردنی همچنان در زندان‌های این رژیم اسیر هستند و اخیرا نیز دو بازداشتی اردنی به نام‌های «عبدالرحمن مرعی» و «هبه اللبدی» از اسارت این رژیم آزاد شدند.

انتهای پیام/ 241 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار