مراسم گرامی‌داشت هشتمین سالگرد شهید گمنام دانشگاه یاسوج برگزار شد

مراسم گرامی‌داشت هشتمین سالگرد خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام دانشگاه یاسوج با حضور جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴ - 03December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مراسم گرامی‌داشت هشتمین سالگرد خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام دانشگاه یاسوج شامگاه سه‌شنبه با حضور جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

سرهنگ «علی‌مردان روستاد» از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این مراسم با بیان اینکه شهدای گمنام چندین گروه را شامل می‌شوند، اظهار داشت: گروه نخست کسانی هستند که خودشان می‌خواستند گمنام بمانند و در وصیت‌نامه بسیاری از شهدای مفقود‌الاثر ما نوشته شده است که نمی‌خواهند قبر داشته باشند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: گروه دوم کسانی بودند که در هنگام عملیات و موقع شهادت پلاک‌هایشان پرتاب می‌شد و یا عراقی‌ها پلاک‌های آنها را در می‌آوردند یا آنها را به صورت دسته‌جمعی به شهادت می‌رساندند.

فرمانده گردان خط شکن امام علی (ع) امنیت امروز کشور را حاصل خون شهیدان و رشادت‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: عظمت و بزرگی رشادت‌ها و جانفشانی‌های سرداران و رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد بر هیچ کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار