سرلشکر سلامی در کنگره ۹۲ هزار شهید بسیجی:

هر حرکت دشمنان را در نطفه خفه خواهیم کرد/ ایران با صلابت به مسیر خود ادامه می‌دهد

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اگر دشمنان بخواهند حرکتی انجام دهند، در نطفه آن را خفه خواهیم کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران با صلابت مسیر خود را ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۳۷۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ - 04December 2019

سلامیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه صبح امروز (چهارشنبه) در کنگره ۹۲ هزار شهید بسیجی که در مجموعه ورزشی ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان ما حقایق زنده و درخشان اسلام و ایران هستند و امروز کهکشانی از ستاره‌های پر فروغ را در آسمان حماسه‌های جاودان اسلام و ایران در اختیار داریم.

وی افزود: شهدا نمونه‌های مجسم و تندیس‌های زنده وفاداری و استقامت و نشانه‌های کرامت، شرف و فضیلت ملت بزرگ ایران هستند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: هر کشوری برای یافتن هویت، منزلت و اعتبار خود از منابعی استفاده می‌کند؛ شهیدان ما منابع هویت‌بخشی هستند و آن‌ها برای ما جاودانگی به ارمغان آوردند.

سردار سلامی شهدا را موجب جاودانگی اسلام و انقلاب دانست و گفت: خانواده‌های شهدا نماد‌های بی پایان صبر هستند؛ آن‌ها چشم و چراغ امت ما هستند که برای عزت ایران، فرزندان خود را به میدان جنگ فرستادند.

وی بیان کرد: ملت ما در سایه ولایت در حال جستن سرافرازی خود هستند و در مقابل کفار که می‌خواهند ثروت جهان اسلام را غارت کنند، می‌ایستند؛ لذا دشمنان بدانند که رویای آن‌ها دیگر باطل شده است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به موفقیت‌های جبهه مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی گفت: امروز لبنان سرافراز است و حزب‌الله در مقابل صهیونیست‌ها، مقتدر و سرافراز ایستاده‌ است، در سوریه ملت ایستاده‌اند و سیاست آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود را به شکست می‌کشانند، در عراق، یمن و بحرین نیز به همین شکل است و سعودی‌ها و اماراتی‌ها به خود می‌لرزند؛ در حالی که ایران و جهان اسلام در اوج قدرت قرار دارند.

سرلشکر سلامی در ادامه عنوان کرد: همه جهان اسلام به میدان جهاد تبدیل شده است به نحوی که مستکبران در حال فرار هستند و فرزندان اسلام هر روز یک مهره سیاسی آنان را تا گورستان تشییع می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر دشمنان بخواهند حرکتی انجام دهند، در نطفه آن را خفه خواهیم کرد، افزود: امروز سوری‌ها در برابر آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود ایستاده‌اند و از استقلال خود دفاع می‌کنند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: عراقی‌ها هم از هویت دینی و شرف ملی خود در برابر فتنه‌انگیزی آمریکایی‌ها و عربستانی‌ها دفاع می‌کنند و یمنی‌ها نیز می‌جنگند و سعودی‌ها را عاجز کردند.

سردار سلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با صلابت مسیر خود را ادامه می‌دهد، تأکید کرد: جهان اسلام در قوی‌ترین موقعیت خود قرار دارد.

وی گفت: ملت ایران در چند روز گذشته، سیلی محکمی به آمریکا و استکبار نواختند به گونه‌ای که صورت آن‌ها که به سمت ایران بود با این سیلی ۱۸۰ درجه به سمت واشنگتن و تل‌آویو برگشت تا درباره نگرانی‌هایشان درباره ایران مجدداً فکر کنند.

فرمانده کل سپاه افزود: دشمن در فتنه اخیر می‌خواست سیلاب شکست خود مقابل ملت ایران را جبران کند و فشار حد اکثری یعنی تحریم و جنگ اقتصادی را به حادثه‌ای در ایران پیوند بزند. دشمنان در کمین بودند و می‌خواستند از این حادثه برای خود فرصت بسازند و ملت ایران را منهدم کرده و موجودیت ایران را به خطر بیاندازند، اما نمی‌دانستند که ملت ایران قهرمانِ تبدیل تهدید به فرصت هستند.

سردار سلامی ادامه داد: این نشان می‌دهد که دشمنان همواره در مورد ملت ایران اشتباه کرده‌اند؛ چون تصور می‌کردند در این حادثه ملت در مقابل نظام خود می‌ایستند؛ البته دشمن در میدان محاسبه غلط می‌اندیشید؛ زیرا فاقد عقلانیت راهبردی بوده و دچار زوال سیاسی شده، به نحوی که محاسبات آن‌ها درباره ایران همواره غلط بوده است.

وی عنوان کرد: ملت ایران مفهوم سیاست‌های آمریکا را فهمید؛ سوختن، جنایت و توحش، مفهوم سیاست آمریکاست. ملت ما فهمید که آمریکا جز ایجاد فقر و از بین بردن منابع ثروت ایران چیزی نمی‌خواهد، آن‌ها می‌خواهند با محو ملت‌ها به حیات برسند، اما این سیاست دیگر برای ملت‌ها آشکار شده و حنای آمریکا برای ملت ایران رنگی ندارد.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: ملت ایران نشان دادند که به ولایت فقیه و رهبری خود و انقلاب اسلامی وفادار هستند؛ به همین جهت خیابان‌ها را میدان جهاد با دشمن کردند و راهپیمایی ملت ایران نشان‌دهنده و تأکیدی بر شکوه و عظمت آن‌ها بود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما سپاهیان فداییان ملت هستیم، افزود: دشمن می‌خواست زنجیره سیاست‌های خود را در جامعه ما گسترش دهد؛ بر این اساس، انسان‌های غرب‌زده نقش واسطه‌گری را در این فضا برعهده گرفته بودند، انعکاس صدای غرب و در این جنگ جهانی با آمریکا همراه شدند؛ به آن‌ها می‌گوییم شما نویسنده نسخه تسلیم هستید و در میان ملت ایران جایی ندارید. شما تاکنون کجا باری از دوش ملت برداشته‌اید که امروز پیاده‌کننده سیاست‌های دشمن شده‌اید.

وی گفت: آن روز که ملت ایران به میدان آمدند و آن نمایش با شکوه خود در میدان انقلاب تهران و سایر شهر‌ها از مقابله با غرب را به نمایش گذاشتند، شما به دنبال تئوریزه کرده فرهنگ غرب بودید. به دشمنان می‌گوییم از این اقدامات دست بردارید و به خط قرمز‌های ما نزدیک نشوید. قدرت ملت ایران را می‌شناسید و می‌دانید که ملت ایران چگونه عمل می‌کنند. به ملت ایران احترام بگذارید؛ ذوق‌زده نشوید و بدانید ملت ایران بیدار هستند و دیدید که چگونه در برابر توطئه‌های استکبار ایستادند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما برای اهداف ملت ایران قربانی می‌شویم، ما ملت خود را تنها نمی‌گذاریم و در این راه همه توان خود را به‌کار می‌گیریم و از رهبرمان دستور گرفته‌ایم که در جهت اهداف ملت ایران فداکاری کنیم. ملت ما پیش می‌رود و انداختن سنگریزه در این مسیر، موج ایجاد نمی‌کند.

سردار سلامی تاکید کرد: ما دشمن را در کرانه‌های جوشش انقلابی خود محو می‌کنیم و به‌زودی قدرت‌مند خواهیم شد. ما به قدرت جهانی تبدیل می‌شویم و به‌زودی ایران جهانی را خواهیم دید.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار