سردار سپهر در همایش حقوقدانان بسیجی:

راه برون‌رفت از مشکلات استفاده از ظرفیت‌های بسیج است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین راه برون‌رفت از مشکلات کشور را استفاده از ظرفیت‌های مردمی بسیج دانست.
کد خبر: ۳۷۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ - 04December 2019

راه برون‌رفت از مشکلات استفاده از ظرفیت‌های مردمی بسیج استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمدحسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش حقوقدانان بسیجی که صبح امروز (چهارشنبه) در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: اساس کار انقلاب، اعم از تداوم و اجرای آرمان‌های امام (ره) و انقلاب، بدون حضور فراگیر مردم ممکن نیست.

وی با بیان اینکه بسیج مردمی با نگاه حکیمانه امام (ره) تحقق یافت، افزود: در هیچ جای دنیا چنین سازمان مردم‌نهادی که تحت فرماندهی رهبر آن جامعه باشد، نمی‌توانیم پیدا کنیم و این یک ظرفیت عظیم برای برون‌رفت از مشکلات کشور است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بر اساس تفکر بسیجی، مسئولان باید در کنار مردم، به مردم خدمت کنند و همواره در کنار آنان باشند.

سردار سپهر تصریح کرد: یکی از ضعف‌های استفاده نکردن از ظرفیت مردمی بسیج در حل مشکلات کشور است؛ در حالی که هر گاه در عرصه‌های حاکمیتی، حضور پرشور مردم را داشتیم، در آن عرصه موفق بودیم.

وی اظهار داشت: بسیج به عنوان حزب انقلاب اسلامی مطرح است و طراحی و تلاش می‌کند تا اهداف انقلاب را به نتیجه برساند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: از مشترکات بسیج با دستگاه تقنینی و قضایی، کار و تلاش برای احقاق حق، اندیشه‌پردازی و کار تئوریک در زمینه مسائل جاری کشور، برای برون‌رفت از مشکلات است.

سردار سپهر با بیان اینکه بسیج سازمانی نظامی و دولتی نیست، بلکه نهادی مردمی و در واقع حزب انقلاب اسلامی است، افزود: تلاش‌های ما باید نوآورانه، مبتکرانه و ضامن آینده کشور باشد.

وی تصریح کرد: در تحقق آرمان‌های انقلاب دستگاه‌های حکومتی نقش قانون‌گذاری و قضایی، عدالت و مبارزه با فساد دارند. اگر فساد، گناه ویژه‌خواری در هر کشوری باشد، آن‌را ساقط می‌کند؛ لذا ما باید حق‌طلبانه در کنار مردم به مبارزه با فساد بپردازیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه با روش‌های جاری امکان کار تحولی و حرکت جهادی نیست، گفت: تا مردم پای کار حل مسائل و مشکلات کشور نباشند، حرکت و پیشرفت در حل مسائل با سرعت لازم پیش نمی‌رود.

سردار سپهر عنوان کرد: اگر امروز در بخش دفاع و امنیت در دنیا یکی از مقتدرترین کشور‌ها هستیم، به این علت است که ضمن برخورداری از نیرو‌های مسلح قدرتمند در این رابطه از عقبه مردمی نیز برخورداریم؛ چراکه پشتوانه مردمی بزرگترین مولفه اقتدار است و باعث حل مشکلات می‌شود؛ لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها فرموده‌اند که اقتصاد را مردمی کنید.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار