روحانی‌نیا خبر داد؛

افزایش دو برابری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در کشور

مدیر عامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک از افزایش دو برابری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ - 04December 2019

افزایش دو برابری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «حسن روحانی‌نیا» مدیر عامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره گردهمایی مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سراسر کشور اظهار داشت: کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به عنوان متولی امور صنفی دفاتر این حوزه، هرساله با برنامه ریزی منسجم این گردهمایی را برگزار می‌کند.

وی افزود: این گردهمایی دو روزه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ آذر سال جاری در محل سالن همایش دادگستری خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

افزایش دوبرابری مدیران دفاترخدمات الکترونیک قضایی کشور

روحانی‌نیا با بیان اینکه تعداد مدیران دفاترخدمات الکترونیک قضایی نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی‌های انجام شده قریب به هزار نفر از مدعوین در این همایش شرکت خواهند کرد.

مدیرعامل کانون با اشاره به حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «حمید شهریاری» رئیس مرکز آمار و اطلاعات قوه قضائیه در این گفت: وی به عنوان مسئول عالی‌رتبه ناظر به کانون دفاترخدمات الکترونیک قضایی همچون سال‌های گذشته، استراتژی‌ها، راهکار‌ها و رهنمود‌ها را برای سال آینده بیان خواهد کرد.

وی ادامه داد: در بخش دیگر این گردهمایی مدیران نقطه نظرات مدیران دفاترخدمات الکترونیک قضایی کشور در خصوص مسائلی است که در طول سال گذشته با آن مواجه بوده‌اند. در این گردهمایی مدیران برنامه‌های آینده خود را ارائه می‌کنند.

روحانی‌نیا تاکید کرد: در گردهمایی پیش رو برای اولین بار شش نفر از مدیران دفاتر کشور مسائل مربوط به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را برای مسئولین قوه قضائیه، مرکز فناوری اطلاعات به صورت مستقیم و بی واسطه مطرح خواهند کرد.

انتخاب پنج مدیر برتر دفاترخدمات الکترونیک قضایی

مدیر عامل کانون افزود: یکی از بخش‌های قابل توجه این همایش انتخاب مدیران برتر است که همه ساله برگزار شده و امسال هم پنج نفر از مدیران منتخب انتخاب خواهند شد. ستاد انتخاب متشکل از سه نفر از اعضای هیات مدیره است که با استعلام از استان‌ها و ملاحظه شاخص‌های عملکردی مدیران شایسته انتخاب می‌شوند.
ارائه نکات مربوط به امورانتظامی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

روحانی‌نیا با اشاره به برگزاری پنل‌های تخصصی مجازی در قبل از برگزاری این همایش اظهار داشت: در این گردهمایی آموزش‌های لازم به مدیران دفاتر کشور از طریق کارشناسان اداره کل خدمات الکترونیک قضایی ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این گردهمایی برای نخستین بار آموزش امور انتظامی دفاتر توسط رئیس هیات بدوی انتظامی ارائه می‌شود و آموزش‌ها، تذکر‌ها و هشدار‌های لازم درخصوص عملکرد دفاتر در راستای صیانت از شان و شخصیت مدیران دفاتر ارائه می‌شود.

ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت خدمات قضایی در فضای مجازی

روحانی نیا با تاکید براینکه باید بیشترین استفاده را از ظرفیت خدمات الکترونیک قضایی در فضای مجازی ببریم، گفت: از ماه گذشته گفتگو‌هایی بین اعضای ستاد همایش و نمایندگان مدیران دفاتر۳۱ استان کشور آغاز شده تا مطالب استان‌ها گردآوری و برای ارائه در همایش آماده شود.

مدیر عامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌هایی که در این همایش برای اولین بار صورت می‌گیرد ارائه سخنرانی در رابطه با شیوه‌های نوین کسب و کار و اخلاق حرفه‌ای است که به نظر می‌رسد ارائه آن در شرایط فعلی کاملا ضروریست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار