برگزاری جلسه هم‌اندیشی نقش بانوان رزمنده حوزوی در خوزستان

جلسه هم‌اندیشی نقش بانوان طلبه خوزستان در دوران دفاع مقدس در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ - 04December 2019

برگزاری جلسه هم اندیشی نقش بانوان رزمنده حوزوی در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، جلسه هم اندیشی نقش بانوان طلبه خوزستان در دوران دفاع مقدس امروز در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در ابتدای این جلسه با تشکر از دغدغه‌مندی مسئولان حوزه‌های علمیه خوزستان بخصوص حوزه‌های علمیه بانوان در موضوع دفاع مقدس اظهار داشت: خیلی‌ها نمی‌دانند که بانوان ما در حوزه‌های علمیه خوزستان چه خدمات شایانی را در دوران دفاع مقدس ارائه دادند و این ضعف اطلاع رسانی باید هر چه سریعتر جبران و البته تقویت شود.

در ادامه جلسه «بتول دوسعلی‌وند» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برضرورت پرداختن به نقش ارزنده مادران، همسران و دختران خوزستانی در اقشار مختلف بخصوص بانوان طلبه و حوزوی تاکید کرد و افزود: اگر تاریخ شفاهی زنان رزمنده ما در خوزستان احصاء شود بیش از یکصد کتاب و فیلم و نمایش از خاطرات ماندگار و حماسی آنان تولید و چاپ خواهد شد.

در پایان جلسه مباحث تدریس 2 واحد درسی دفاع مقدس در مراکز حوزوی بانوان، احصاء تاریخ شفاهی روحانیون رزمنده زن و تدوین نقش زنان طلبه در دوران دفاع مقدس مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد که مصوبات این جلسات زیر نظر آیت‌الله موسوی جزایری، زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان به سرانجام مطلوب برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار