در پیامی به مناسبت روز دانشجو؛

وزیر اطلاعات: دشمنی آمریکا با ملت ایران پیشینه‌ای دیرینه دارد

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی گفت: شانزدهم آذر مسیر روشن اقتدار، سربلندی و افتخار را به منصه ظهور گذاشته و یادآوری می‌کند که عداوت آمریکای جهانخوار با این ملت حق‌طلب، پیشینه‌ای دیرینه دارد.
کد خبر: ۳۷۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ - 04December 2019

وزیر اطلاعات: دشمنی آمریکا با ملت ایران پیشینه‌ای دیرینه داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات امروز (چهارشنبه) با صدور پیامی به مناسبت روز دانشجو اظهار داشت:‌ شانزدهم آذر، خاطره مقاومت جانانه فرزندان آزادی‌خواه و استکبارستیز را همچون لوحی زرّین در تارک تابناک این دیار شهیدپرور نمایان می‌سازد و مسیر روشن اقتدار، سربلندی و افتخار را به منصه ظهور گذاشته و یادآوری می‌کند که عداوت آمریکای جهانخوار با این ملت حق‌طلب، پیشینه‌ای دیرینه دارد. این روز، شهادت مظلومانه سه تن از دانشجویان استکبارستیز، به دست عمّال رژیم سرسپرده پهلوی، سندی ماندگار را به رخ تاریخ می‌کشاند.

وی افزود: اکنون که آمریکای جنایتکار خبیث، با تحریم‌های بی‌سابقه اقتصادی و ایجاد ناامنی به قصد شکست جبهه انقلاب شکوهمند اسلامی که حاصل عمر گرانمایه حضرت امام راحل (رضوان‌الله تعالی علیه) و خون پاک شهیدانمان است، بی‌شرمانه و با وقاحت تمام، هدف از ایجاد آشوب و تخطئه امنیت ملی را مقابله با اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) به منظور چپاول دگرباره بر منابع نفتی و حفظ امنیت رژیم اشغالگر قدس اعلام می‌دارد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: آمریکا برای دستیابی به این هدف شوم، با بهره‌کشی از اعوان و انصار گمراه مزدور منطقه‌ای خود از هیچ توطئه و شرارتی فروگذار نیست، هوشمندی علمی و سیاسی دانشجویان آگاه و بصیر و وقت‌شناس، دوشادوش سایر اقشار فهیم ملت، دسیسه‌های آنان را نقش بر آب کرده و درسی به دشمنان خواهند داد که دیگر سودای استیلا بر این خطّه شهید پرور را در سر نپرورانند.

علوی در این پیام فرا رسیدن «روز دانشجو» را به یکایک دانشجویان عزیز و قشر دانشگاهی تبریک گفت و از درگاه خداوند علیم، موفقیت‌های روزافزون این سربازان سنگر تقوی، علم و دانش را در سایه حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه و الشریف)   و تحت زعامت خردمند مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) آرزو کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها