سرهنگ وحیدی تاکید کرد؛

لزوم تقویت سواد رسانه‌ای جامعه توسط بسیج

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: بسیج تقویت سواد رسانه‌ای جامعه را باید برای خود اولویت قرار دهد.
کد خبر: ۳۷۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ - 04December 2019

لزوم تقویت سواد رسانه‌ای جامعه توسط بسیج

به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از ارومیه، جلیل وحیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی در همایش شکوه اقتدار که با حضور بسیجیان پلدشت برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته بسیج را پشت‌سر گذاشته‌ایم‌، اظهار داشت: بسیج تقویت سواد رسانه‌ای جامعه را باید برای خود اولویت قرار دهد، در این صورت می‌توان آحاد جامعه به ویژه نسل جوان را در مقابل اکاذیب آگاه کرد.

وی با اشاره به اینکه تاثيرپذيری جامعه از رسانه‌ها بالاست و فعاليت‌های بسيج رسانه در اين استان بايد توسعه يابد، افزود: امروز دشمنان انقلاب با راه اندازی جنگ نرم به دنبال تضعيف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و رسانه‌های داخلی برای مقابله با توطئه‌های آنان نقش موثری بر عهده دارند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تفکر و روحیه بسیجی به هر زمینه‌ای راه یافته، امیدآفرین و اثربخش بوده و منشاء خیر و برکت بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه زمینه‌ها پیشرو بوده و از بدو تاسیس تاکنون موفق عمل کرده است، ادامه داد: به واسطه رشد و نمو یافتن تفکر بسیج است، که امروز شکست همه توطئه‌های ایادی استکبار جهانی را شاهد هستیم.

سرهنگ وحیدی بر لزوم اهتمام در راستای تجهیز به علم و سواد رسانه‌ای تاکید کرد و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی نهایت استفاده را می‌کنند تا دروغ‌پراکنی و تبلیغات کذب کنند پس تجهیز به سواد رسانه‌ای در برهه کنونی ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها