یادواره ۹ شهید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یادواره ۹ شهید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ - 04December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، یادواره ۹ شهید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با حضور مسئولان استانی و خانواده‌های شهدا در یاسوج برگزار شد.

«حسین کلانتری»، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره اظهار داشت: تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا در این عصر باتوجه به هجمه‌های فرهنگی، امری ضروری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضروری بودن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: در راستای بصیرت‌افزایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان، برگزاری یادواره‌های شهدا در دستور کار این شرکت قرار دارد.

کلانتری با بیان اینکه شهدا از خاک به افلاک رسیدند، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس در هر عملیاتی که رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند، دشمن را مستأصل می کردند.

«لطف‌الله مسعودی» مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این یادواره گفت: شهدا به ما درس ایثار و فداکاری آموختند و تبعیت از رهبری، حفظ و ترویج روحیه ایثار در وصیت همه شهدا به وضوح دیده می‌شود.

وی افزود: ما هر چه داریم مدیون شهدا هستم و باید در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار