امام‌ جمعه بروجرد عنوان کرد؛

ضرورت توجه ویژه به امر به معروف و نهی از منکر در لرستان

حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در استان لرستان مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
کد خبر: ۳۷۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ - 05December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه بروجرد امروز در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان لرستان که در سالن همایش‌های جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار داشت: اعتماد رهبری مهم و جای تبریک دارد و این مسئولیت‌ها زمینه خدمتگزاری به مردم است.

حسینی گفت: از آیت‌الله میرعمادی تشکر می‌کنیم که در طول سال‌های خدمت خود آنچه در توان داشتند برای مردم استان انجام دادند.

امام‌ جمعه بروجرد تصریح کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی حکم انتصاب آیت‌الله شاهرخی را صادر کرده‌اند بر ما حجت شرعی است که با وی همکاری کنیم، لذا ما ائمه جمعه استان آمادگی ۱۰۰ درصد خود را اعلام می‌کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات مانند اعتیاد و طلاق بین تمام استانها مشترک هستند، عنوان کرد: برخی از مشکلات خاص استان بوده مخصوصاً کارهای فرهنگی است مانند درگیری‌های قومی و قبیله‌ای که امیدواریم با کمک مسئولان اجرایی استان مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: در طول تاریخ تشییع علما ستارگانی بودند که ایمان بشریت را منور کرده که اعتبار روحانیت برگرفته از این بزرگان است و رسالت سنگینی بر دوش روحانیون گذاشته شد.

امام جمعه بروجرد بیان داشت: این پرچم را رهبری برافراشته‌اند و با اعزام نمایندگان به استان این رسالت را در استانها دنبال می‌کنند.

حسینی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات استان رصد شده است، تاکید کرد: امربه معروف و نهی از منکر باید در استان مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: عرضه لباس اسلامی در بروجرد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها