امام جمعه بردخون:

برنده واقعی در کشور ما شهدا هستند

حجت‌الاسلام «سیدحسین رکنی‌حسینی» با بیان اینکه پست و مقام وسیله‌ای برای خدمت به مردم است، گفت: برنده واقعی در کشور ما شهدا هستند.
کد خبر: ۳۷۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ - 06December 2019

برنده واقعی در کشور ما شهدا هستند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدحسین رکنی‌ حسینی» امام جمعه شهر بردخون ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه بردخون با اشاره به وظایف دولتمردان و شیوه زمامداری از نگاه امام علی(ع) اظهار داشت: انصاف و عدالت در همه زمینه‌ها مانند تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت، رفاه و کسب و کار و تخصیص اعتبارات ضروری است.

وی با بیان اینکه نباید در حق قشر خاصی تبعیض باشد و در حالی که طبقات محروم زیر فشار هستند گفت: باید عدالت اجرا شود و به عموم مردم توجه کنند، در صورتی که بیت‌المال متعلق به همه مردم است اما عده‌ای فقط نامش را می‌شنوند و افراد خاصی هرگونه خواستند از بیت‌المال بهره می‌برند.

رکنی‌حسینی با بیان اینکه مسؤولان سنگ صبور جامعه و مردم باشند، اضافه کرد: فقر و محرومیت جامعه را به سوی کفر می‌کشاند و فقر و محرومیت ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: اجرای عدالت و کاهش فاصله طبقاتی یکی از وظایف مهم دولت‌مردان است و در دوران تشدید جنگ اقتصادی ضرورت توجه به اقشار محروم بیشتر است زیرا جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه نقشه شوم آمریکا و غرب است که باید با اتحاد و انسجام و همراهی مردم و مسؤولان، اثرات آن را کاهش داد.

خطیب جمعه بردخون با اشاره به مهاجرت مردم از روستا به شهر گفت: باید امکانات رفاهی، خدماتی و بهداشتی در روستاها تقویت شود تا مهاجرت‌ها کاهش یابد.

امام جمعه بردخون با اشاره به مناسبت‌های هفته، سالروز وفات حضرت معصومه(س) را تسلیت گفت و خواستار الگوگرفتن دختران از این بانوی بزرگوار شد و با گرامیداشت روز دانشجو، سالروز شهادت شهید احمد کشوری و آیت‌الله دستغیب، به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: اگر هدف از ورود به مجلس خدمت به محرومان است، برنده و بازنده‌ای مطرح نیست.

رکنی‌حسینی اضافه کرد: پست و مقام وسیله‌ای برای خدمت به مردم است و برنده واقعی در کشور ما شهدا هستند که انتظار داریم کاندیداها دست به تخریب یکدیگر نزنند و به ارائه برنامه بپردازند و برای رسیدن به یک مسؤولیت همدیگر را تخریب نکنند.

وی تصریح کرد: مردم به هرکس که توسط شورای نگهبان تأیید شد، رأی می‌دهند زیرا مردم هوشیار و آگاه هستند و به کارنامه و عملکرد افراد نگاه می‌کنند و به برنامه‌های آنان رأی می‌دهند و توانایی و اقتدار به دور از وابستگی به حزب و جناح و شایستگی افراد را ملاک قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها