امام جمعه بروجرد تاکید کرد؛

ترویج در حوزه فرهنگ دینی و اسلامی

حجت‌السلام و المسلمین «سید علی حسینی» گفت: مسئولان فرهنگی تلاش بیشتری در حوزه ترویج فرهنگ دینی و اسلامی داشته باشند تا این مهم آنگونه که باید در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۳۷۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ - 06December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌السلام والمسلمین «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد، اظهار داشت: اغتشاشات اخیر که برنامه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بود با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و آگاهی مردم در ۴۸ ساعت جمع شد اما دشمن می‌خواهد با تهمت و افترا در شبکه مجازی، اوضاع را آشفته کند بنابراین از جوانان مومن و ولایی انتظار می‌رود پاسخ عوامل دشمن  را در فصای مجازی بدهند.

 وی گفت: در این آشوب‌ها که با دسیسه دشمنان و اشرار همراه بود جوانانی بی گناه کشته شدند و خسارت های مالی فراوان ایجاد شد و امروز عوامل داخلی و خارجی دشمن فصای مجازی را عرصه تحریک جوانان در زمینه اغتشاشات اخیر کرده اند.

حجت اسلام حسینی با اشاره به یازدهمین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که توانمندی خدمت رسانی به مردم را دارند در این عرصه مهم شرکت کنند و مردم نیز به کاندیداهایی که میلیاردی خرج می کنند رای ندهند زیرا این افراد بدهکار و چهار سال به دنبال تسویه بدهکاری خود هستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به تشکیل شورای انقلاب فرهنگی گفت: انتظار می رود مسئولان فرهنگی تلاش بیشتری در حوزه ترویج فرهنگ دینی و اسلامی داشته باشند تا این مهم آنـگونه که باید در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار