دریادار سیاری:

برای حراست از مرز‌های آبی با کسی تعارف نداریم

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: دشمن می‌داند که ما در منطقه اقتدار داریم و برای حراست از مرز‌های آبی با کسی تعارف نداریم.
کد خبر: ۳۷۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ - 07December 2019

برای حراست از مرز‌های آبی با کسی تعارف نداریمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش صبح امروز در مراسم الحاق یک فروند ناوشکن به منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش در بندر «کنارک» اظهار داشت: با هدف تقویت نیروی دریایی کشور در شمال اقیانوس هند و حضور فرامنطقه‌ای این نیرو در آب‌های بین‌المللی، ناوشکن شهید «دریابان بایندر» به منطقه سوم نبوت نداجا در کنارک الحاق شد.

وی با بیان این که توسعه دریامحور، حائز اهمیت است، افزود: نیروی دریایی پرچم‌دار توسعه سواحل مکران از بندرعباس تا پسابندر چابهار است و تاکنون زیرساخت‌های خوبی برای سکونت مردم، اشتغال و تولید در این سواحل ایجاد شده است.

امیر سیاری ادامه داد: در آینده‌ نزدیک ناوشکن «دنا» و زیردریایی‌های «فاتح» و «طارق» نیز به نیروی دریایی الحاق می‌شوند؛ همچنین برپایی رزمایش دریایی روسیه و چین با همکاری ایران در منطقه از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش اضافه کرد: تمام این تلاش‌ها در حالی صورت می‌گیرد که دشمن می‌داند در منطقه اقتدار داریم و برای حراست از مرز‌های آبی کشورمان هم با کسی تعارف نداریم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها