یادواره شهدای شهرستان پارس‌آباد مغان برگزار شد

یادواره شهدای سه ماهه سوم شهرستان پارس‌آباد مغان قبل از ظهر امروز با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ - 07December 2019

یادواره شهدای شهرستان پارس‌آباد مغان برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، یادواره شهدای سه ماهه سوم شهرستان پارس‌آباد مغان با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مسئولان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد سعادتی» مدیر موزه‌ شهدای استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس در هر شرایطی که بودند در جبهه و جنگ حضور یافته و اجازه تجاوز دشمنان به خاک ایران اسلامی را ندادند.

وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران دانست و افزود: امنیت و اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمنداگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

سعادتی با اشاره به گام دوم انقلاب تصریح کرد: گام دوم انقلاب در راستای تداوم راه و خون شهدا است که باید جوانان و نوجوانان با رسیدن به خودباوری و تلاش در راستای تحقق شعار رونق تولید، اقتصاد مقاومتی و اشتغال به چشم‌انداز گام دوم انقلاب نیز دست یابند.

مدیر موزه‌های شهدا استان اردبیل با تاکید بر اینکه ایران اسلامی جزو کشورهای ابر قدرت در جهان محسوب می‌شود بیان کرد: هم‌اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان به عنوان یکی از گشورهای ابر قدرت در عرصه‌های مختلفی همچون علمی، فناوری، نانو و غیره مطرح شده است.

وی اظهار کرد: امروزه ما در شرایطی قرار داریم که باید با تقویت روحیه خودباوری و با یک مهندسی معکوس نقشه‌ها و طرح‌های شوم دشمنان را بر علیه خودشان برگردانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار