یاوه‌گویی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی علیه ایران

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نمی‌دهیم و آماده به کار گیری گزینه نظامی در این زمینه هستیم.
کد خبر: ۳۷۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ - 07December 2019

یاوه‌گویی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی علیه ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رأی‌الیوم، «اسرائیل کاتز» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به یاوه‌گویی درباره ایران پرداخت.

وی در گفت‌وگو با یک رسانه ایتالیایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اسرائیل گزینه حمله به ایران را بررسی می‌کند، ادعا کرد: بله این گزینه در دست بررسی است. ما به ایران اجازه تولید سلاح هسته‌ای یا دستیابی به آن را نخواهیم داد. اگر اقدام نظامی راه احتمالی توقف آن باشد ما در این راستا حرکت خواهیم کرد و آماده هستیم.

کاتز از اینکه کشورهای اروپایی از خط مشی ترامپ در خروج از برجام حمایت نکردند، انتقاد کرد و مدعی شد: ایرانی‌ها خودشان را گول می‌زنند و فکر می‌کنند از جانب اروپا حمایت می‌شوند.

این در حالی است که وزیر خارجه صهیونیست‌ها در سخنانی در حاشیه نشست «گفت‌گوهای مدیترانه‌ای» در رم ایتالیا مدعی شده بود: هم اکنون زمان آن فرا رسیده که کشورهای غربی و عربی، ائتلاف با هدف بازدارندگی در برابر ایران تشکیل دهند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار