امام جمعه نجف آباد در گفتگو با «بسیج»:

بسیج اقیانوسی بی‌کران است/ مسئولان کشور مجموعه بسیج را یاری کنند

حجت الاسلام حسناتی گفت : بسیج دریای بی‌کران مردم، این اقیانوس بی‌کران این دریای بی‌انتها همۀ اقشار را شامل می‌شود.
کد خبر: ۳۷۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ - 07December 2019

بسیج اقیانوسی بی‌کران است/ مسئولان کشور مجموعه بسیج را یاری کنندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت الاسلام مصطفی حسناتی در گفت‌ و گویی در نجف آباد اظهار داشت : ادیان الهی و انبیاء خداوند و به دنبال آن‌ها اوصیاء الهی که مأمور گسترش توحید و دین خدا هستند طبعاً با دشمنانی روبرو هستند که قرآن به خوبی این ۲ خط را مشخص می‌کند. خط انبیاء و صالحان و خط دشمنان آنان در قالب کافران، مشرکان، منافقان و ظالمان، چون نبرد رویاروی جدی حق و باطل در طول تاریخ مطرح است و هر مسیر حقی قطعا دشمن دارد، چون عالم عالم مادیات است و تضاد و تنازع قدرتمندان و قلدران می‌خواهند عالم را تسخیر کنند و به زیر سلطه خود در آورند.

وی افزود: سرمایه انبیاء در مقابل دشمنان چه چیزی است؛ دشمنان نیرو دارند و جوسازی می‌کنند مردم را استعمار کرده و فریب می‌دهند و بسیج می‌کند در مقابل حق و به انواع توطئه‌ها و فتنه‌ها دست می‌زنند.

امام جمعه نجف آباد اظهار داشت: امام خمینی (ره) عظیم الشان ما با همین یاران موفق شدند، انقلاب را به پیروزی برساند، ۸ سال دفاع مقدس را با پیروزی و عزت اداره کرد؛ در زمینه‌های مختلف مردم بیدار و حاضر در صحنه اند، ریشه این حضور در صحنه بسیج بود یعنی امام راحل ما نیامد کل مردم را خلاصه کند در نیرو‌های مسلح فقط ارتش، نیرو‌های مثلا شهربانی آن موقع و ژاندارمری آن موقع که مبدل شد به نیروی انتظامی یا سپاه پاسداران؛ فرمود ملت هرآنچه نیروی کارآمد دارد باید این نیرویش بسیجی باشد و حاضر در صحنه؛ عین کاری که پیامبر کرد.

وی بیان داشت: بسیج دریای بی کران مردم، این اقیانوس بی کران این دریای بی انتها همۀ اقشار را شامل می‌شود؛ بسیج دارای تشکیلاتی است و همه را شامل می‌شود از کارگر و کارمند و مدرسه و محصل و طلبه و دانشجو و پزشک و مهندس و خواهر و برادر و همه اقشار را می‌بینیم که این‌ها در بسیج متشکل شده اند.

حسناتی گفت: بسیج نشان داده به صورت مظلومانه گمنام و بی توقع و خالصانه هرکجا انقلاب نیازی داشته مثل ۸ سال دفاع مقدس و بحث دفاع از حریم اهل بیت و مسائل امنیتی کشور، مسائل سیل و زلزله و مسائل اغتشاش و... واقعا با مظلومیت و با کمترین امکانات جان و وجودشان را سپر قرار دادند.

وی گفت: برای امنیت مردم و ارتباط خوبی که بین بسیج و مجموعه دستگاه‌ها و نیرو‌های انتظامی و مجموعه مردم و اقشاروجود دارد ارزشمند است و باید بیشتر مسئولین هم این مجموعه بسیج را یاری کنند و امکانات بیشتر و ارتباط بیشتر با مردم و این که کارهایشان هم به مرور به مردم معرفی بشود که مردم ببینند که این مجموعه خالصانه در راستای خدمت به مردم و انقلاب و نظام و کشور دارند تلاش می‌کنند.

منبع: خبرگزاری بیسیج

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار