ائتلاف فتح تحریم‌های آمریکا علیه فرماندهان الحشد عراق را محکوم کرد

ائتلاف الفتح عراق به رهبری هادی العامری تحریم‌های آمریکا علیه برخی از فرماندهان الحشد العشبی را محکوم کرد.
کد خبر: ۳۷۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵ - 07December 2019

ائتلاف فتح تحریم‌های آمریکا علیه فرماندهان الحشد عراق را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ائتلاف الفتح عراق به رهبری «هادی العامری»، تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه برخی از شخصیت‌های عراقی و رهبران الحشد الشعبی را محکوم کرد و اظهار داشت: این گونه اقدامات هیچ تأثیری بر طرح مقاومت در منطقه نخواهد گذاشت.

این ائتلاف شنبه (۱۶ آذر) طی بیانیه‌ای با اشاره به این تحریم‌ها تأکید کرد: «مقاومت اسلامی [در عراق]در حال گذار از پیچ حساس و مهمی است و با فشار‌های گسترده‌ای روبه‌رو است».

وزارت خزانه‌داری آمریکا دیروز جمعه، «حسین اللامی»، «خمیس العیساوی» و «قیس الخزعلی»، دبیر کل عصائب اهل الحق عراق را به همراه برادرش «لیث الخزعلی» به موجب «قانون ماگنیتسکی» تحریم کرد. این قانون به دولت آمریکا اجازه می‌دهد افراد متهم به «نقض حقوق بشر» (طبق تفسیر واشنگتن) را در فهرست تحریم‌ها قرار داده، دارایی‌های آن‌ها را مسدود و از ورود آن‌ها به ایالات متحده جلوگیری کند.

به نوشته بغداد الیوم، ائتلاف الفتح عراق در بیانیه امروز خود ضمن محکومیت شدید این تحریم‌ها، تأکید کرد که «این گونه تصمیم‌ها نه کسی را سیر می‌کند و نه تأثیری بر پروژه مقاومت اسلامی و توانایی آن در مقابله با نقشه استکبار دارد».

این ائتلاف گفت‌: «حمایت از مقاومت در برابر این نقشه استکبار واجب بوده و قداست آن از قداست حمایت از مرز‌ها و حاکمیت ملی کشور‌ها نیست».

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار