فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

منتظر کدخدا بودن دلیل عدم پیشرفت‌های اقتصادی در کشور است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: عدم پیشرفت‌های اقتصادی در کشور به دلیل این نوع نگرش است که منتظر کمک کدخدا هستیم، در حالی که می‌توانیم اقتصادی بسیار بهتر از شرایط پویای نظامی داشته باشیم و فقط کافی است جهادی عمل کنیم.
کد خبر: ۳۷۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ - 08December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در مراسم مجمع جهادگران استان همدان که امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهر برگزار شد گفت: مشکل امروز ما در کشور این است که بعد از سخنان، فرموده‌ها و رهنمود‌های رهبری در امور مختلف بر آنها اجتهاد می‌کنیم.

مجیدی به عنوان مثال از اینکه اجتهاد بر فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌کنیم عنوان کرد: دشمنان این نظام در امور مختلفی کشور را تحریم کرده‌اند و ما شاهدیم که در امور نظامی بیش از امور اقتصادی این امر صورت گرفته، چرا که خیلی از افراد نظامی کشور در لیست تحریم های دشمنان آمده و در این حال ما در امور نظامی شاهد پیشرفت های چشمگیری هستیم.

وی با اشاره به پیشرفت در امور نظامی و دفاعی کشور در میان تحریم‌ها افزود: پیشرفت در امور نظامی دلیل بر داشتن روحیه جهادی و جهادگری در میان این نیرو هاست که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل می‌کنند و در این سخنان ان‌قلت نیاورده‌اند که موفق شده تا در میان تحریم های سنگین پیشرفت‌هایی مناسب داشته باشند.

مجیدی با اشاره به اینکه تحریم های شدیدتری در امور نظامی و دفاعی کشور نسبت به امور اقتصادی حاکم است بیان داشت: دلیل پیشرفت ها در این امور اطاعت از فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی است نه گوش دادن به سخنان کدخدا.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تصریح کرد: عدم پیشرفت های اقتصادی در کشور به دلیل این نوع نگرش است که منتظر کمک کدخدا هستیم، در حالی که می توانیم اقتصادی بسیار بهتر از شرایط نظامی داشته باشیم چرا که تحریم‌ها بر روی آن به مراتب سبک‌تر از تحریم های نظامی هستند.

مجیدی ادامه داد: رهبری بیش از 10 سال است که شعار سال را در آغاز نوروز با محوریت اقتصاد می‌نامند ولی مدیران ما در صدد رفع مشکل به دست کدخدا هستند در حالی که می‌شود با روحیه جهادی بسیاری امور را پیش برد و باید نگرش را به سوی جهادی کردن کار‌ها برد تا بتوان پبشرفت را در امور اقتصادی شاهد باشیم.

در پایان مراسم از جهادگران فعال تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار