امام جمعه همدان:

راه‌ نجات کشور در گرو تفکر جهادی است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: توسعه تفکر گروه‌های جهادی بین عموم مردم به ویژه در بین مسئولان راه حل نجات کشور از مشکلات است.
کد خبر: ۳۷۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ - 08December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام «حبیب‌الله شعبانی موثق» امام جمعه همدان امروز در مراسم مجمع جهادگران استان همدان که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهر برگزار شد بیان داشت: کسی که می‌خواهد در عرصه جهاد کار کند، باید مخلص شود، هر کسی توفیق ورود در این عرصه را ندارد و جهاد یکی از درهای ورود به بهشت است.

شعبانی با بیان اینکه عملکرد و کیفیت کار جهادی بسیار عالی و در سرعت عمل و خلوص در حد اعلا قرار دارد، ادامه داد: با وجود عملکرد خوب جهادگران نیازمند امکانات هستند، توان و ظرفیت‌ها بالاست اما محدودیت در امکانات وجود دارد و باید در این زمینه همکاری و همیاری بیشتر شود.

وی با بیان اینکه گاهی کارهایی که جهادگران انجام می‌دهد، برخی با حقوق‌های نجومی انجام نمی‌دهند، تصریح کرد: امروز واقعاً جامعه ما نیازمند توسعه این‌ تفکر است و امیدوارم کسانی که وارد مجلس خواهند شد، تفکر جهادی داشته باشند. همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید دارند باید تفکر جهادی توسعه پیدا کند و توسعه این تفکر بین عموم مردم به ویژه در بین مسئولان راه حل نجات کشور از مشکلات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها