مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان عنوان کرد؛

حاکمیت زندگی نظام‌مند در جبهه‌های دفاع مقدس

سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» گفت: در هر جهان اجتماعی نوعی زندگی نظام‌مند حاکم است که در جبهه‌های دفاع مقدس نیز این مسئله حاکم بود.
کد خبر: ۳۷۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ - 08December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه فنی حرفه‌ای برادران استان برگزار شد با اشاره به جهان اجتماعی اظهار داشت: هر جهان اجتماعی دارای لایه‌های زیرین، متوسط و سطحی است.

ناصرپور یادآور شد: جهان اجتماعی جبهه‌های جنگ، شامل باورهای بنیادین، ارزش‌ها، آرمان‌ها و رفتارهای ناشی از ارزش‌ها، نمادها، آداب و رسوم، سنت‌ها، سبک زندگی و انواع کنش‌های اجتماعی کنشگران بود. هر چیزی که با آن نظام اجتماعی که در جبهه‌ها حاکم بود، سر و کار داشت در حیطه آن جهان اجتماعی می‌گنجد.

وی به ویژگی‌های جهان اجتماعی دفاع مقدس اشاره کرد و تصریح کرد: در هر جهان اجتماعی نوعی زندگی نظام‌مند حاکم است که در جبهه‌های دفاع مقدس نیز این مسئله حاکم بود. به طوری که هر عنصر در جای مخصوص خود قرار داشت. فرمانده در جایگاه فرماندهی، واحد تبلیغات و تدارکات نیز در قالب و جایگاه خود فعالیت می‌کردند.

این مسئول با اشاره به مهمترین مؤلفه‌ها و ویژگی‌های جهان اجتماعی دفاع مقدس بیان داشت: در هر جهان اجتماعی وجود اعضا و عناصر مختلف، اعم از مادی و معنوی یافت می‌شود که در جهان اجتماعی دفاع مقدس هم وجود داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار