مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

تشکل‌های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس ساماندهی و حمایت می‌شوند

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: تشکل‌های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس در استان اردبیل ساماندهی و حمایت مادی و معنوی می‌شوند.
کد خبر: ۳۷۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ - 08December 2019

تشکل های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس ساماندهی و حمایت می شوند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هماهنگی ادارات و نهادهای مرتبط با تشکل‌های مردم نهاد استان اردبیل در خصوص ساماندهی تشکل‌های مردمی حوزه دفاع مقدس امروز در محل اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این جلسه «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از لزوم شناسایی و ساماندهی تشکل‌های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس در سطح استان سخن گفت و اظهار داشت: همان گونه که دفاع مقدس به صورت مردمی اداره و در نهایت به پیروزی رسید، حفظ آثار دفاع مقدس آن حماسه ماندگار و نشر ارزش‌های عاشورایی آن نیز باید به دست مردم صورت گیرد.

واحد با بیان اینکه بایستی حمایت‌های لازم از این تشکل‌ها توسط ادارات و نهادها صورت گیرد بر حفظ هویت مردمی این تشکل ها تأکید کرد.

واحد ادامه داد: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری تشکل های مردم نهاد با همکاری و مشارکت ادارات و نهادهای مرتبط در آینده‌ای نزدیک در سطح استان برگزار خواهد شد و این به شناسایی و شکوفایی تشکل‌های مورد نظر منجر خواهد شد.

در ادامه این جلسه «علی حسن زاده» مسئول قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا (س) استان اردبیل از لزوم حمایت های مختلف از تشکل‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس سخن گفت و لزوم دوری جستن از مسائل حاشیه‌ای را برای این تشکل‌ها واجب و بر آن تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار