کارشناس دینی لبنانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هدف استکبار جهانی از ایجاد تفرقه بین امت اسلامی/ تفکری که منجر به نابودی وحدت مسلمانان می‌شود

شیخ احمد القسام به تشریح هدف استکبار جهانی از ایجاد تفرقه بین مسلمانان و تفکری که باعث نابودی وحدت مسلمین می‌شود، پرداخت.
کد خبر: ۳۷۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۹ - 10December 2019

هدف استکبار جهانی از ایجاد تفرقه بین امت اسلامی/ تفکری که باعث نابودی وحدت مسلمانان می‌شودشیخ احمد القسام کارشناس دینی اهل لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس درباره هدف دشمنان اسلام از ایجاد تفرقه بین مسلمین جهان اظهار داشت: هدف استکبار جهانی این است که وحدت بین مسلمانان از بین رود تا بتواند برنامه‌هایی خود را در کشورهای مسلمان بهتر اجرا کند.

وی با اشاره به اینکه تمام فعالیت دشمنان طبق شعار «تفرقه بیانداز و حکومت کن» است، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند امت اسلامی را از هم جدا کنند تا منافع خودشان تامین شود.

این کارشناس دینی با اشاره به تلاش جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد وحدت مسلمانان، گفت: قطعا ایران از کشورهایی است که می‌خواهد، وحدت به‌صورت عملی بین مسلمانان باشد.

القسام درباره مخاطرات و آسیب‌های وحدت مسلمانان خاطرنشان کرد: قطعا تفکر تکفیری و تروریستی باعث نابودی وحدت مسلمانان می‌شود؛ مسلمانان باید با جلسات هم‌اندیشی و کنفرانس‌ها در راستای پایان دادن به این آسیب تلاش کنند.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار