بانوی هم رزم چمران در" ثانیه های حضور" شبکه دوم سیما

مستند "ثانیه های حضور" به تهیه‌کنندگی عاطفه خالدی امشب ساعت 21 به روایت خاطرات ایران ترابی ، شیمیایی دفاع مقدس و خاطراتش از مبارزات سال 57 می پردازد.
کد خبر: ۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸ - 25September 2013

بانوی هم رزم چمران در

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، عاطفه خالدی با اعلام این مطلب که "ثانیه های حضور در 10قسمت 25 دقیقه ای تهیه شده، افزود : امشب سومین قسمت از این مستند، ویژه برنامه دفاع مقدس به روی آنتن می رود و نقش بانوان جانباز را درعرصه جنگ ودفاع مقدس بررسی می کند.

خالدی گفت: ایران ترابی که در جریان هشت سال دفاع مقدس شیمیایی شده است همزمان با مبارزات سال 57 به تهران آمد، او در آغاز به عنوان پرستار در بیمارستانی مشغول به کار شده و شهادت بسیاری از عزیزان این کشور را با چشم های خود مشاهده کرده است. او پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجمن اسلامی را در بیمارستان تشکیل داده و به همکاری با نیروهای جهادی می پردازد.

وی ادامه داد: این جانباز با شروع جریانات کردستان عازم پاوه می شود و در گردانی که شهید چمران فرمانده آن بود به مداوای بیماران می پردازد.

خالدی گفت: این بانوی جانباز بنا به ضرورت در تمام طول جنگ حضور داشته و در عملیات های مختلف شرکت کرده است.
 
وی افزود: این رزمنده به دنبال حضور در عملیات مرصاد و مواجهه با بیماران شیمیایی سه فرزند مرده به دنیا می آورد، اما به لطف خدا در خوابی به ایشان مژده داده می شود که فرزند چهارمشان زنده خواهد بود. وی حالا یک فرزند دارد و مسئولیت اطلاعات پایگاه بسیج محله خودشان را بر عهده گرفته است.
 
این برنامه کاری از گروه سیاسی شبکه دو است که به مناسبت هفته دفاع مقدس هر شب ساعت 21 ازآنتن شبکه دو پخش می شود.
 
نظر شما
پربیننده ها