برگزاری جلسه هم‌اندیشی با مدیران و اساتید دانشگاه آزاد اهواز در حوزه دفاع مقدس

جلسه هم‌اندیشی با مدیران و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اهواز در حوزه دفاع مقدس در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ - 09December 2019

برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیران و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اهواز در حوزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، جلسه هم‌اندیشی با مدیران و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اهواز در حوزه دفاع مقدس امروز در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن گرامی داشتن روز دانشجو و اهمیت پرداختن به این قشر جوان اظهار داشت: چه بسیار دانشجویانی که همزمان با حضور آگاهانه در سنگر علم و دانش، در خاکریز اول معرفت نیز حضور داشتند و حماسه ها آفریدند.

وی افزود: اگر بتوانیم به نسل دانشجویی که در یک دست‌شان قلم و در دست دیگرشان، اسلحه داشتند و از هر دو برای مملکت‌شان استفاده کردند بپردازیم، توانسته‌ایم الگوهای مناسبی را به نسل امروز معرفی کنیم.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام «فرج‌الله براتی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز با مقدس خواندن رسالت انتقال فرهنگ دفاع مقدس، گفت: پیوست فرهنگی حوزه دفاع مقدس باید در همه فعالیت‌های دانشگاهی گنجانده شود تا نسل جوان ما با رشادت و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس بیگانه نشوند.

وی از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز برای همکاری همه جانبه در حوزه دفاع مقدس نیز خبر داد و افزود: در زمینه دانشنامه دفاع مقدس، تاریخ شفاهی، آثار ادبی، فرهنگی و هنری و همچنین تقویت درس آشنایی با دفاع مقدس آماده هر گونه مشارکت و همکاری هستیم و در این باره نیز بر خود می بالیم که بتوانیم قدمی در راستای انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس برای نسل جوان دانشجو برداریم.

در پایان جلسه و پس از اظهار نظر کارشناسان و اساتید مختلف، مقرر شد تا کارگروه‌هایی از سوی هر دو نهاد تشکیل شود تا مصوبات مطرحه را پیگیری و زمینه‌های همکاری را فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها