سعیدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«ناامنی» مطالبات مردمی را به حاشیه می‌برد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در جامعه‌ای که در آن هرج و مرج و ناامنی رخ دهد، مطالبات مردمی نیز در حاشیه قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۷۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۰ - 14December 2019

«محمداسماعیل سعیدی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز با بیان اینکه لازمه‌ پیشرفت هر جامعه‌ای امنیت است، اظهار داشت: در جامعه‌ای که در آن هرج و مرج رخ دهد، مطالبات مردمی نیز در حاشیه قرار می‌گیرد.

وی افزود: در حوادث اخیر عده‌ای اعتراض مردم به گرانی و مشکلات اقتصادی را با آشوب و تخریب اموال عمومی برای تغییر جهت مطالبات به حاشیه بردند تا اولویت‌ها تغییر یابد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمادگی سرویس‌های جاسوسی و دست‌نشانده‌های آنان برای سوءاستفاده از اعتراضات مردمی، ابراز داشت: مدت‌هاست عوامل بیگانه درپی فرصتی برای ایجاد آشوب‌ هستند و افزایش قیمت بنزین بهانه‌ای شد تا آن مسایل معیشتی را ابزار تحقق اهداف‌شان قرار دهند.

وی با تمجید از بصیرت ایرانی‌ها و آگاهی آنان از پشت پرده‌ی آشوب‌های خیابانی توضیح داد: مردم خیلی زود راهشان را از اغتشاشگران جدا کردند و با حضور در خیابان‌ها پاسخ در خور شأنی به دشمنان نظام دادند، مسئولان باید قدردانِ این مردم باشند و مشکلات‌شان را حل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها