امیر سپهری‌راد:

امنیت از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امنیت از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و حفظ آن از اساسی‌ترین اهداف جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۳۷۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ - 09December 2019

امنیت از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «ابوالفضل سپهری‌راد» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع دانش‌پژوهان مرکز آموزش درجه‌داری حضرت جواد الائمه (ع) نیروی زمینی ارتش با اشاره به مقوله مهم امنیت اظهار داشت: شما عزیزان که آماده خدمت در ارتش مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شوید، مغز‌افزار‌ها و عوامل اجرایی یکی از اساسی‌ترین ستون‌های امنیت این مرز و بوم خواهید بود.

وی امنیت را از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و حفظ آن را از اساسی‌ترین اهداف جمهوری اسلامی ایران دانست.

امیر سپهری راد افزود: زندگی در جمهوری اسلامی ایران و انتخاب لباس سربازی برای خدمت در ارتش طیبه، یک نعمت الهی است که نصیب ما و شما شده که جای شکرگزاری و قدردانی دارد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت پدافند و در اولویت بودن آن، به ارائه توضیحاتی درباره تاریخچه پدافند هوایی در ایران و نقش پدافند در انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و همچنین وضعیت امروز پدافند هوایی کشور پرداخت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار