وصیت‌نامه پاسدار شهید سید علی سادات زواره‌ای (۲)

پاسدار شهید و مداح اهل البیت (ع) «سید علی سادات زواره‌ای» در وصیت‌نامه خود پدر و مادر خویش را به صبر و استقامت سفارش می‌کند.
کد خبر: ۳۷۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ - 10December 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید و مداح اهل البیت (ع) «سید علی سادات زواره‌ای» در سال ۱۳۴۴ در شهر ری چشم به جهان گشود و ۲۲ بهمن ۱۳۶۴ در جاده فاو- ام القصر عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه پاسدار شهید سید علی سادات زواره‌ای (۲)

متن وصیت‌نامه پاسدار شهید و مداح اهل البیت (ع) «سید علی سادات زواره‌ای» به شرح زیر است:

«سلام علیکم و رحمة الله
پس از عرض سلام خدمت پدر و مادر گرامی و نور چشم و عزیزترین کسانم که امیداورم این سلام خالصالنه عصای کوچکتان را بپذیرید‌. ای پدر و مادر عزیزم از بابت تمامی زحماتی که برایم کشیدید سپاسگزارم و کمال تشکر از شما نور چشمانم را دارم.‌ ای پدر و مادر گرامی من که نمی‌توانم جواب این همه زحمات شما را بدهم، ولی امیدوارم که خداوند متعال جواب همه این سختی‌ها و رنج‌ها که برای من کشیده‌اید خداوند ان‌شاءالله بدهد. الهی آمین
پدر جان و ای مادر جان، صبور و بردبار باشید و صبر را پیشه خود کنید چرا که شما در حال امتحان هستید برای این می‌گویم که به دادن فرزند خود خداوند می‌خواهد که ببیند شما تا چقدر ایمان دارید تا چقدر صبر دارید که امیدوارم در این امتحان با سربلندی و سرافرازی بیرون بیایید پدر جان ناراحت نباش چرا که شما به ندای هل من ناصرینصرنی جدت لبیک گفتی من به شما پدر و مادر افتخار می‌کنم از این لحاظ که در دامن شما پدر و مادر مومن بزرگ شدم  و از لحاظ دیگر تأسف می‌خورم که من عصای خوبی برای شما نبودم‌.

ای پدر عزیز و گرامی ناراحت نباش چرا که این عصای تو دیر یا زود باید می‌شکست. ولی چه بهتر که در راه آبیاری کردن درخت نورسیده اسلام بشکند افتخار کن و دعاگوی رهبر باش که همه ملت ما مدیون این رهبر هستند و از شما می‌خواهم که مرا در آخر ببخشید و حلال کنید چند سختی با شما خواهران عزیزم و برادر گرامیم دارم.
سلام علیکم:‌ ای خواهرانم سلام گرم داداش علی‌تان را برای آخر بار بشنوید سلام گرم و خالصانه خدمت شما عزیزان که واقعا به وجود شما من افتخار می‌کردم و می‌کنم مرا ببخشید که برادر خوبی نبودم یا بد رفتار و بد اخلاق بودم مرا ببخشید.‌ ای خواهرانم حجاب‌تان را مثل گذشته حفظ کنید از کمک به جبهه دریغ نکنید قدر دان این نعمت اللهی باشید که خداوند این نعمت را به ملت ما ارزانی داشته است.
نعمتی که الان در گوشه جماران نشسته دنیای جهانخواران را بلرزه در آورده است قدر این جگر گوشه زهرا (س) را بدانید این را فراموش نکنید که ما برای خدا داریم مبارزه می‌کنیم و در مبارزه ما شکست وجود ندارد. اسلام احتیاج به این خون‌ها دارد؛ و ما باید آنقدر خون بدهیم که اسلام سرافراز و سربلند بشود به امید آن روز ان‌شاءالله تعالی.‌

ای برادران‌، ای نور چشمم گرچه نیستی، ولی از برادر زاده‌هایم می‌خواهم که از طرف من حلالیت بطلبند و برایم طلب آمرزش کنند.»

ادامه دارد...

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها