بازدید اعضای شورای اسلامی سبزوار از مرکز فرهنگی دفاع مقدس جوین

اعضای شورای اسلامی شهر «سبزوار» از مرکز فرهنگی دفاع مقدس جوین بازدید کردند.
کد خبر: ۳۷۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ - 10December 2019

بازدید اعضای شورای اسلامی سبزوار از مرکز فرهنگی دفاع مقدس جوینبه گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از جوین، اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار امروز از مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان «جوین» بازدید کردند.

«علی ارغیانی» رئیس کمیسیون ایثار و مقاومت شورای اسلامی شهر سبزوار در این بازدید ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در راستای راه­‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس در شهرستان جوین به عنوان یک پایگاه فرهنگی، اظهار داشت: بازدید اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار از این مرکز، منشا خیر شد تا نسبت به فعال شدن مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سبزوار اقدام کنیم.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی­‌هایی که با فرماندهی تیپ ۴۷ سلمان و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سبزوار صورت خواهد گرفت در آینده‌­ای نزدیک خانه موزه سردار شهید «محمد فرومندی» در این شهرستان همچون مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان جوین به عنوان پایگاه فرهنگی ترویج ایثار و شهادت فعال شود.

در ادامه این بازدید «حسینعلی شمس‌­آبادی» مدیر دفتر حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «جوین» آمادگی این دفتر را برای همکاری با شورای اسلامی شهر سبزوار در راستای فعال شدن مرکز فرهنگی این شهرستان اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار