رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا (ع):

شهدا برای تحقق حاکمیت تمدن اسلامی از جان خود گذشتند

سردار «علی­‌اکبر گرمه‌­ای» گفت: شهدا برای حاکمیت تمدن اسلامی که مقدمه ظهور امام زمان (عج) است، جان خود را فدا کردند.
کد خبر: ۳۷۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ - 10December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از مشهد، یادواره شهدای حسینیه نقویه با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌­اکبر گرمه­‌ای» رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا (ع) و خانواده معظم شهدا امروز در مشهد برگزار شد.

سردار گرمه‌­ای در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع شهادت اظهار داشت: شهادت توفیقی است که به صورت اتفاقی نصیب شهدا نشد، بلکه رسیدن آنها به درجه‌­ای از کمال سبب شد تا خداوند این مدال پرافتخار را به آنها مرحمت کند.

وی با استناد به آیات قرآن کریم به حی بودن شهدا اشاره کرد و افزود: بعضی از جلوه­‌های حی بودن شهدا را خانواده این عزیزان درک کردند و در خاطرات آنها موارد زیادی شنیده شده است.

گرمه‌­ای تصریح کرد: از ما خواسته شده تا بر مزار شهدا حاضر شویم و با آنها ارتباط برقرار کنیم تا خداوند به واسطه این عزیزان مشکلاتی که در مسیر زندگی داریم را بر طرف کند.

این مسئول به اقتدار امروز جمهوری اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: امروز ایران اسلامی در سطح منطقه­‌ای و بین‌­المللی به جایگاهی دست پیدا کرده که بسیاری­ از کشورها حسرت این جایگاه را به دل دارند. از سوی دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی لرزه به اندام نظام سلطه انداخته و اینها به برکت جانفشانی شهدا و فداکاری ایثارگران است.

گرمه‌­ای در بخش دیگری از سخنانش دولت اسلامی را مقدمه ایجاد تمدن اسلامی دانست و ابراز داشت: انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده و نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته است. اکنون در مرحله دولت اسلامی قرار داریم. هر چند با دولت اسلامی که مد نظر امام خمینی (ره) بود فاصله زیادی داریم اما باید تلاش کنیم با ارتقا بصیرت جامعه، دولت ما، اسلامی شود تا معیارهایی که برای یک دولت اسلامی لازم و ضروری است جامع عمل بپوشد.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا (ع) تأکید کرد: در سایه دولت اسلامی است که می‌­توانیم به سمت تمدن اسلامی حرکت کنیم تا این تمدن مقدمه‌­ای برای ظهور حضرت بقیة­الله الاعظم (عج) باشد.

گرمه­‌ای گفت: ارزش شهدای والامقام این است که در مسیر الی الله و حاکمیت تمدن اسلامی گام برداشتند و برای هموار کردن این مسیر جان خود را فدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها