یادواره شهدای بسیجی در شهرستان دورود برگزار شد

یادواره شهدای بسیجی شهرستان دورود با حضور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ - 10December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، یادواره شهدای بسیجی شهرستان دورود با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد و از خانواده‌‌‌های شهیدان «روح‌الله و شمس‌‌الله موسوی» تجلیل به‌ عمل آمد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «سلمان کریمی» مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در شهرستان دورود با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب اسلامی 2 رکن اصلی دارد، اظهار داشت: افتخار به گذشته و امید به آینده، 2 رکن اصلی گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: مشکل نظام سلطه، استکبار و آمریکا بر سر شعارهای انقلابی و روحیه انقلابی ما نیست آن‌ها با اصل دین و اصل اسلام مشکل‌دارند، جوانان ما الان با نظام سلطه آشنایی ندارند این وظیفه من و شماست که نظام سلطه را به آن‌ها بشناسیم، اگر ما توانستیم و موفق شدیم که نظریه نظام انقلابی را حفظ کنیم آن موقع می‌دانیم که حرکت و پیشرفت کرده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه از محضر خانواده معظم شهدا این اجازه را می‌خواهیم که در مجلس شهدا آن چیزی که مدنظر شهداست را بگوییم افزود: شهدا این انتظار را دارند که ما مردم را از وضعیت کنونی جامعه آگاه کنیم، آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی موضوعی است که الان باید به‌شدت دنبال کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در شهرستان دورود عنوان کرد: اگر مردم آگاه شدند و حقیقت راه شهدا را پیدا کردند مشکلات پیش رو را به‌راحتی می‌توانیم حل کنیم. شهدا از ما می‌خواهند که نسبت به جامعه روشنگری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها